OHJohansen Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Vi har tatt en kikk på den nye smartklokken til selskapet.SNIKTITT: Fitbit Ionic Med denne skal Fitbit ta rotta på Apple Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Dette virker lovende, kanskje man skal skaffe seg en slik? 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 "Med denne skal Fitbit ta rotta på Apple" Vær så snill. Greit at dere vil ha klikk, men overskrifter som det der er bare tullete. Og bidrar ihvertfall for min egen del at jeg stadig oftere tar meg i å vurdere hvorvidt jeg skal fortsatt abonnere på feeden til tek.no. Alle som eier et produkt fra Apple, Samsung eller Fitbit forstår at Fitbit ikke kommer til å "ta rotta" på Apple med en smartklokke i nær fremtid. 7 Lenke til kommentar
Olesol Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Enig med XmasB. Fitbit er ikke i nærheten. det er mye TA ROTTA PÅ og I STRUPEN på for tiden. Også er det underdogs som dere refererer til... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Når kommer Ionic til Norge? Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Jeg gleder meg til å se inngående tester av denne. Den ligger øverst på listen over mulige klokkekjøp. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Om denne kommer med en god musikkløsning og ikke krasjer i reviews blir det nok kjøp på meg. 1 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Ja, helt klart! For et produkt! Tim og gjengen vil skjelve i buksene av storheten til Fitbit. /s 1 Lenke til kommentar
Arn H Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Utrolig at dette er det beste de klarer etter å ha kjøpt Pebble Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Så lenge den mangler støtte for Spotify så får de ikke blir penger fra meg. Målet er å kunne legge igjen telefonen hjemme når jeg drar på løpetur, men orker ikke til med mp3 filer. Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Vil denne funke like godt opp i mot iPhone som iWatch gjør? For den er latterlig god og enkel å bruke. Ikke no dilldall. Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 DC Rainmaker er et godt sted å starte for grundige reviews. https://www.dcrainmaker.com/blog Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Nå er Apple Watch et søppleprodukt, men smart klokker er fremdeles for dyre i forhold til hva de gir, denne inkludert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg