Svein-Erik Hole Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Vi trapper opp satsningen på Ekstra.Nå får TUs digitale abonnenter dobbelt så mye innhold Lenke til kommentar
Populært innlegg OnetroM Skrevet 1. september 2017 Populært innlegg Del Skrevet 1. september 2017 "Ekstra og TU papir er helt separate produkter, og innholdet fra Ekstra vil ikke bli å finne i bladet, eller omvendt." Dette synes jeg er en skikkelig klønete løsning for oss som faktisk er Tekna/NITO-medlemmer. Dere fremstår som samme enhet når dere benytter samme navn, identisk logo og masse likt innhold. Som leser bryr jeg meg egentlig ikke noe om hvordan dere organiserer dere, inntil det blir et argument for et rett og slett dårligere totaltilbud. 11 Lenke til kommentar
Leif Hegg Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 "Ekstra og TU papir er helt separate produkter, og innholdet fra Ekstra vil ikke bli å finne i bladet, eller omvendt." Dette synes jeg er en skikkelig klønete løsning for oss som faktisk er Tekna/NITO-medlemmer. Dere fremstår som samme enhet når dere benytter samme navn, identisk logo og masse likt innhold. Som leser bryr jeg meg egentlig ikke noe om hvordan dere organiserer dere, inntil det blir et argument for et rett og slett dårligere totaltilbud. Fortvil ikke! Det er veldig lite de suger av eget bryst. Klipp og lim er mantraet. Søk på saken på nett, så finner du ofte originalen. Artikkelen om Stealth-fregatten idag finner du fyldig omtalt, sågar på Youtube, eller hos Janes http://www.janes.com/article/73327/malaysia-names-and-launches-first-littoral-combat-ship 2 Lenke til kommentar
pered Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 "Ekstra og TU papir er helt separate produkter, og innholdet fra Ekstra vil ikke bli å finne i bladet, eller omvendt." Dette synes jeg er en skikkelig klønete løsning for oss som faktisk er Tekna/NITO-medlemmer. Dere fremstår som samme enhet når dere benytter samme navn, identisk logo og masse likt innhold. Som leser bryr jeg meg egentlig ikke noe om hvordan dere organiserer dere, inntil det blir et argument for et rett og slett dårligere totaltilbud. Fortvil ikke! Det er veldig lite de suger av eget bryst. Klipp og lim er mantraet. Søk på saken på nett, så finner du ofte originalen. Artikkelen om Stealth-fregatten idag finner du fyldig omtalt, sågar på Youtube, eller hos Janes http://www.janes.com/article/73327/malaysia-names-and-launches-first-littoral-combat-ship At en såpass stor milepæl som sjøsettingen av Malaysias første LCS-skip er omtalt av andre medier i verden, er kanskje ikke så rart. Men å kalle artikkelen du lenker til for "originalen" og at denne skal være mer fyldig, stemmer rett og slett ikke. For eksempel nevns ikke NSM med et ord. Det er den norske missileteknologien som spiller hovedrollen i vår artikkel. Av naturlige årsaker, ettersom dette potensielt kan ha stor betydning, ikke bare for Kongsberg, men også deres over hundre norske underleverandører på missilet. Lenke til kommentar
Leif Hegg Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 "Ekstra og TU papir er helt separate produkter, og innholdet fra Ekstra vil ikke bli å finne i bladet, eller omvendt." Dette synes jeg er en skikkelig klønete løsning for oss som faktisk er Tekna/NITO-medlemmer. Dere fremstår som samme enhet når dere benytter samme navn, identisk logo og masse likt innhold. Som leser bryr jeg meg egentlig ikke noe om hvordan dere organiserer dere, inntil det blir et argument for et rett og slett dårligere totaltilbud. Fortvil ikke! Det er veldig lite de suger av eget bryst. Klipp og lim er mantraet. Søk på saken på nett, så finner du ofte originalen. Artikkelen om Stealth-fregatten idag finner du fyldig omtalt, sågar på Youtube, eller hos Janes http://www.janes.com/article/73327/malaysia-names-and-launches-first-littoral-combat-ship At en såpass stor milepæl som sjøsettingen av Malaysias første LCS-skip er omtalt av andre medier i verden, er kanskje ikke så rart. Men å kalle artikkelen du lenker til for "originalen" og at denne skal være mer fyldig, stemmer rett og slett ikke. For eksempel nevns ikke NSM med et ord. Det er den norske missileteknologien som spiller hovedrollen i vår artikkel. Av naturlige årsaker, ettersom dette potensielt kan ha stor betydning, ikke bare for Kongsberg, men også deres over hundre norske underleverandører på missilet. Jeg synes du skal være redelig i dine kommentarer. Jeg har ikke sagt at referert artikkel er MER fyldig, jeg har heller ikke referert til den som originalen, men at du OFTE finner originalene på nett. Utgangspunktet var for "Svantesvoken" at han ikke fikk tilgang til Ekstra stoff gjennom NITO/TEKNA, en kritikk jeg er helt enig i, men altså; lite suges av eget bryst, mye klippes og limes og det meste finnes på nett, kanskje i en litt annen språkdrakt. -og hvis dere syntes det var av nasjonal interesse, så burde dere kanskje legge det ut på den vanlige TU profilen, slik at mange fikk informasjonen. Ha en strålende uke! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå