AfterGlow Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Lar deg lagre 40 timer med full HD-video på mobilen.SanDisk har stappet 400 GB inn på et microSD-kort Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Hvilke mobiler har støtte for dette? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Hva med skrivehastighet? Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Hvilke mobiler har støtte for dette? Nesten alle idag tror jeg... LG G3 var første som kom med støtte for opptil 2Tb minnekort. Samme har de andre toppmodellene til de allet fleste hatt siden den gang. Men det er ofte oppgitt "opptil 200Gb" (eller 256Gb) fordi det ikke har eksistert større minnekort på forbrukermarkedet før nå.. Så alle mobiler som er oppgitt til å støtte 200Gb støtter vist i realiteten opptil 2Tb. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Hva med skrivehastighet? Er vel mellom 90-100mb/s den også slik som de andre kortene i samme hastighets klasse er. Lenke til kommentar
Emil Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Shit pommes frites, det er lenge sia 1,44 MB floppyene as. 400gb i den bittelilledingsen. 2 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Jeg har opplevd flere ganger at disse microsd kortene blir korrupte og uleselige. Vet ikke om jeg hadde turt å hatt 400gb med data på et sånt kort. Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Det er et imponerende volum. microSD = ca 0.5 gram, 3.5 harddisk ca 750 gram, 750/0.5=1500, 1500x400 GB = 600 000 GB eller 600 TB, så kortene er jo svært effektive per vektenhet. Kanskje enda mer effektive per volumenhet, siden snurredisken inneholder en forsvinnende liten del lagringsmedium (magnetisk overflate) sammenlignet med alt som er rundt, som motorer, ramme, kretskort, plater osv. Noe som gjør det nesten fantastisk å tenke på at det fremdeles er salgbart. :-) Lenke til kommentar
trondmm Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Hvilke mobiler har støtte for dette? Nesten alle idag tror jeg... LG G3 var første som kom med støtte for opptil 2Tb minnekort. Samme har de andre toppmodellene til de allet fleste hatt siden den gang. Men det er ofte oppgitt "opptil 200Gb" (eller 256Gb) fordi det ikke har eksistert større minnekort på forbrukermarkedet før nå.. Så alle mobiler som er oppgitt til å støtte 200Gb støtter vist i realiteten opptil 2Tb. SDHC støtter bare kort opptil 32GB, og SDXC støtter kort opptil 2TB. Jeg tar det egentlig for gitt at alle telefoner som støtter SDXC-kort, vil støtte alle størrelser opptil 2TB. Men, for all del, det er sikkert noen produsenter som har tatt et par snarveier i implementasjonen sin, så det er vel ikke heeelt utenkelig at det finnes noen telefoner der ute som bare støtter noen få SDXC-størrelser. Men, jeg vil tro disse er i et klart mindretall. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå