Tfosheim Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Rekordår for mini-PC-er Vi kjøper mini-PC-er som aldri før, noe spesielt verdens største produsent har lagt merke til. Shuttle melder nå om eksplosiv vekst i salget av XPC-er. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Folo Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Får bare håpe fokuset går mot mindre støy på fremtidige produkter, vil ikke akkurat si at jeg er helt fornøy på det området med hensyn til shuttle. Lenke til kommentar
kain Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Synes ikke at shuttle'n min støyer noe jeg det er da vifte kontroll på den vifta starter riktignok opp på full fart men det varer bare 1-2 sek så er det over Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kunne godt tenkt meg å se en test av AOpen sin XC Cube også. Synes denne lover godt med tanke på støy da den har en 80mm vifte i PSU og en 70mm på CPU. Dessuten er den i perlehvit den perfekte match til iPod Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 det hadde vært fet å ha slik mini pc..!! men synes det er teit å ta med det på LAN og slikt da de er lettere å bli stjålet. Og i tillegg så er det da ikke så bra i og med å tenke på at de er vanskelige å oppgradere siden man må tenke på plassen i den knøtte lille kabinettet.. I tillegg er det varmen som til tider kan bli høy og det passer meg dårlig siden jeg bare er nødt til å overklokke så for mitt bruk suger det som er på markedet nå Lenke til kommentar
svas Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hadde en stille maskin før (trodde jeg) og kjøpte meg en Shuttle. Den er dønn stille i forhold til den gamle PCen. Men har likevel vært borti PCer som er stillere enn Shuttle. Plass sparer jeg også, i og med at jeg kan sette den rett inn i bokhylla. Kan ikke skjønnet at jeg ikke har fått øyne opp for dette før. Etter 4 mnd med Shuttle skal jeg aldri ha en "vanlig" maskin igjen. Men så er heller ikke målet mitt å klokke CPU eller modde boksen på andre måter. Eneste planer er å øke HD-kapasiteten - over tid. Lenke til kommentar
Swein Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 NÆI! JEG liker ikke shuttle XPC-er... Kjøp den vanlige typen Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 JA!! jeg liker shuttle XPCer... kjøp dem Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hadde en stille maskin før (trodde jeg) og kjøpte meg en Shuttle. Den er dønn stille i forhold til den gamle PCen. Men har likevel vært borti PCer som er stillere enn Shuttle. Plass sparer jeg også, i og med at jeg kan sette den rett inn i bokhylla. Kan ikke skjønnet at jeg ikke har fått øyne opp for dette før. Etter 4 mnd med Shuttle skal jeg aldri ha en "vanlig" maskin igjen. Men så er heller ikke målet mitt å klokke CPU eller modde boksen på andre måter. Eneste planer er å øke HD-kapasiteten - over tid. De bildene du linker til, la merke til en morsom ting vinduene i huset/leiligheten er klin like mine vinduer til og med samme karmen rundt.. Hvet hvor de er tatt? _ Thorsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå