Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Ønsker meg mindre bil.

rofl2

Anbefalte innlegg

Jeg har i årevis benyttet Audi A3, men innser nå at jeg gjerne ville hatt en mindre bil. Jeg er alene, og trenger ikke så stor bil. Men jeg vil gjerne ha noe med en viss aura, som f.eks BMW, Mercedes, Alfa Romeo, Ford, Volvo...

Jeg venter i spenning.

Noen gode tips?

(Audi A1 har jeg prøvd å sitte i, men syntes den var i knappeste laget, jeg er 1.85)

Endret av rofl2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har i årevis benyttet Audi A3, men innser nå at jeg gjerne ville hatt en mindre bil. Jeg er alene, og trenger ikke så stor bil. Men jeg vil gjerne ha noe med en viss aura, som f.eks BMW, Mercedes, Alfa Romeo, Ford, Volvo...

Jeg venter i spenning.

Noen gode tips?

(Audi A1 har jeg prøvd å sitte i, men syntes den var i knappeste laget, jeg er 1.85)

Antar VW Up ikke passer her? Sittet litt i eUP, og den føles ganske bra innvendig i alle fall.

Hva med en BMW i3 er fin for meg som er høy (1,94), men er bare litt større enn en A3.

Lenke til kommentar

Jeg venter i spenning.

Noen gode tips?

Prøv en Ford Fiesta. Gjerne en ST Line.

Hvilket budsjett har du?

Lenke til kommentar

Jeg venter i spenning.

Noen gode tips?

Hvilket budsjett har du?

For å ta i litt - the sky is the limit, within limits...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Ser ingen fordeler med små biler

Synes faktisk det er lettere å kjøre lastebil på grunn av mye større og flere speil

Det er du. TS kan ha andre preferanser.
Lenke til kommentar

Jeg venter i spenning.

Noen gode tips?

Hvilket budsjett har du?

For å ta i litt - the sky is the limit, within limits...

Lenke til kommentar

Ser ingen fordeler med små biler

Synes faktisk det er lettere å kjøre lastebil på grunn av mye større og flere speil

Det er du. TS kan ha andre preferanser.

Litt av poenget er at vi ikke vet hvorfor han skal ha mindre bil, da det svært sjeldent har noen fordeler

Tja, jeg har ingen bruk for så stor bil, og en mindre er jo litt kjekk mht. parkering etc. Pris er ikke allverden, men mindre koster vel relativt mindre, og differansen kan kanskje benyttes til å finansiere "mere bil", størrelse er ikke alt. Langturer er en saga blott., Nå er det kun nærområdet, men må jo ta en tur over grensen i ny og ne. Der frister lavere priser på litt av hvert, og så får man jo turen attpå.. A3 blir for meg overkill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...