Gunnar Fagerli Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 "En sommer er over" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Kanskje litt vel mørkt til å bedømme. Men det kommer kanskje an på øynene som ser? Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. september 2017 Forfatter Del Skrevet 1. september 2017 Kanskje litt vel mørkt til å bedømme. Men det kommer kanskje an på øynene som ser? Roar Takk Roar! Ment for overgang til høst. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 kjempe flott Gunnar, særlig V1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. september 2017 Forfatter Del Skrevet 1. september 2017 kjempe flott Gunnar, særlig V1 Takk jimmyag! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 To fine billeder..kunne måske godt tåle lidt mere lys det første billede som Roar også skrev lidt om vh Suss Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. september 2017 Forfatter Del Skrevet 1. september 2017 To fine billeder..kunne måske godt tåle lidt mere lys det første billede som Roar også skrev lidt om vh Suss Takk Suss! Tittelen er "En sommer er over" og bildet er bevisst gjort litt mørkt fra min side. Bildene er fra arkivet og tatt for mange år siden i den tiden jeg drev litt med makro- og naturfotografering. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Aldeles flotte bilder. Synn sommeren gikk så fort, men minnene har du Bilde en var mørkt og fargerikt. God kontrast. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. september 2017 Forfatter Del Skrevet 1. september 2017 Aldeles flotte bilder. Synn sommeren gikk så fort, men minnene har du Bilde en var mørkt og fargerikt. God kontrast. Takk Yawa for hyggelig tilbakemelding! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Enig at det var to gode macro bilder. Sommeren er forbi, men høsten er fin den også. Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. september 2017 Forfatter Del Skrevet 1. september 2017 Enig at det var to gode macro bilder. Sommeren er forbi, men høsten er fin den også. Hilsen Fredrik Takk Fredrik! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Skarp og fin Admiral ? Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. september 2017 Forfatter Del Skrevet 1. september 2017 Skarp og fin Admiral ? Takk Torhild! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Den går alt for fort. To fine bilder, hvor jeg holder en knapp på V2. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. september 2017 Forfatter Del Skrevet 1. september 2017 Den går alt for fort. To fine bilder, hvor jeg holder en knapp på V2. Takk MotoG! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Jeg likte V1 kjempegodt, jeg likte den mørke stemningen her. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. september 2017 Forfatter Del Skrevet 1. september 2017 Jeg likte V1 kjempegodt, jeg likte den mørke stemningen her. Takk Helene! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg