Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 strek.jpeg Er ikke så mye støv som første bildet gir inntrykk av. Er mest at det er en tynn strek, aner ikke hva det er, som ligger på innsiden av glasset. Har du merket det i praktisk bruk? Kan være et godt bevis. Jeg hadde riper i gladd på et kamera og hvis du ikke ser det på vanlige bilder, så ta et bilde opp mot en hvit bakgrunn, f.eks. skyer. Jeg har ikke merket det i praktisk bruk enda. Riper i glass har jeg "lettere" for å akseptere fordi der er det i det minste jeg som er ansvarlig for det ( stort sett ), men når det gjelder ting som kommer på innsiden så irriterer det meg mer fordi det i utgangspunktet ikke burde forekomme. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Kva gjer du i dei tilfellene FaceID ikkje fungerer? Trykker du på avbryt og prøver på nytt? Leste ein plass at det var då ein fordel å skrive inn pinkoden slik at telefonen lærte at det var deg, og at den då vil bli bedre i framtiden. No er det svært skjeldan den ikkje fungerar. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Kva gjer du i dei tilfellene FaceID ikkje fungerer? Trykker du på avbryt og prøver på nytt? Sjeldent jeg prøver på nytt. Jeg trykker inn PIN-koden. Den kjenner meg aldri igjen om morgenen når jeg våkner, så litt subtil frekkhet har Apple klart å lure inn. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Kva gjer du i dei tilfellene FaceID ikkje fungerer? Trykker du på avbryt og prøver på nytt? Sjeldent jeg prøver på nytt. Jeg trykker inn PIN-koden. Den kjenner meg aldri igjen om morgenen når jeg våkner, så litt subtil frekkhet har Apple klart å lure inn.Kanskje du skal melde seg frivillig til Apple så de kan øve på morratryne-gjenkjenning 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 (endret) Vet ikke om dette er det beste stedet å poste, men jeg prøver meg. Jeg fått meg min første Iphone, en 8 Plus, og er mer enn fornøyd. Men jeg har to problemer. Det største er "notifications". Er det ikke mulig å få dem samlet i grupper etter app, og er det ikke mulig å slette alle på én gang, i stedet for å fjerne dem én etter én? Om en får 50 "likes" på et Instagram-bilde blir det raskt veldig plagsomt. (fant ut av det) Det andre er vekkerklokken. Jeg våkner alltid før alarmen ringer, men jeg er sikker på at jeg kommer til å forsove meg den gangen jeg velger å ikke sette den på. Det som er problemet da er at jeg må slå den av, vente til den skulle ha ringt for så å slå den på igjen. På Android kan en forkaste alarmen når det nærmer seg, da slipper en at den går av, samtidig som den er på for neste dag. Endret 21. mars 2018 av Dr. Brodsky Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Irriterer meg at telefonen virker å hoppe forbi sveipen når jeg plukker den opp, og går rett inn i telefonen når den kjenner igjen ansiktet. Skjer veldig ofte og jeg skjønner ikke hva jeg kommer borti for at dette skjer. (skjer like ofte når det er tomt for notifikasjoner, så er ikke dem jeg kommer borti) Eneste forklaringen jeg har er at håndflata mi klarer å sveipe på nå vis mens jeg løfter telefonen, men jeg har prøvd dette med vilje, og da skjer det ingenting. Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Irriterer meg at telefonen virker å hoppe forbi sveipen når jeg plukker den opp, og går rett inn i telefonen når den kjenner igjen ansiktet. Da har du vel aktivert innstillingen "Løft for å vekke"? (Innstillinger: Skjerm og lysstyrke) Jeg ble så lei av at telefonen våkner og åpnes helt opp hver gang jeg tar i den at jeg haket vekk denne innstillingen. Nå må jeg trykke på skjermen eller klikke på sideknappen for å aktivere face id, synes det er mye bedre. Tror også at man sparer batteri på denne måten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Noen som vet hvorfor Eplehuset ikke følger prisene til Apple ? ser at skjermbytte til Iphone X bla står til 3699, mens Apple selv bruker 2999 ? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Klarte å miste telefonen min på 17.mai... Den var skrudd av når jeg mista den (tom for strøm). Har satt på "Mistet-modus" på iCloud. Regner egentlig med at jeg ikke vil få den tilbake. Er vel bare å koble iphone til en PC med itunes for å slette alt innhold å komme seg inn på tlf? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Nullstiller du telefonen i iTunes så må du fremdeles inn med iCloudpassord etter gjenoppretting for at den skal fungere. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Så visst noen nullstiller den i itunes å skrur den på, så vil jeg kunne finne den med findmyiphone på iCloud alikevel? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Litt usikker på hvordan sporingen fungerer, men de får hvertfall ikke aktivert telefonen uten ditt Apple-ID passord. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 (endret) De trenger Apple ID din for å resette telefonen når du har satt den i Mistet modus. Følg med og se om den dukker opp på icloud.com! All håp er ikke ute. Endret 19. mai 2018 av Lami 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 (endret) Tror dere dette batteriet kommer til å eksplodere hvis jeg kobler det på? Jævla teit! Endret 21. mai 2018 av Lami Lenke til kommentar
eiks Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 (endret) Jeg har "mistet" varselet som poppet opp da man tok printscreen.. har siste os.. Noen tips? Endret 22. mai 2018 av eiks Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Ville ikke gamblet på det batteriet der.... Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 (endret) Klarer man å formulere setningen riktig på google finner man som regel svaret, muligens formuleringen er feil så gjør et forsøk her. Finnes det en app som lar deg ->LETT<- flytte på applikasjoner?, liker å ha få apper på hjem skjermen så jeg dytter "alt" av applikasjoner som jeg bruker inn i en mappe, men å rydde opp i den syntes jeg er for "blæh" så leter etter noe som gjør jobben lettere. (enkel mus kunne gjort jobbe(hvis man bare hadde hatt en BT mus) Endret 22. mai 2018 av Woltox Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Du er sikkert klar over dette? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Du er sikkert klar over dette? Funker ikke når du allerede er i en mappe, hoved problemet jeg har er at linjen mellom neste side i mappe og utenfor mappen er for liten, noe som gjør at hver gang jeg skal flytte apper mellom alle de forskjellige sidene hopper jeg ut og må prøve på nytt Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Har kjøpt iPhone 8, hvor visst jeg tapper med fingeren rundt kamera, så er det akkurat som det er noe løst inni. Normalt eller problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå