Smultring77 Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Hei. Iphone x er en flott telefon men den har et problem. Mikrofonen er en katastrofe, du må snakke rett inn i den ellers hører de i andre enden nesten ingenting. Vrir du telefon litt opp eller ned så vil de du prater med nesten ikke høre deg, håpløst. Noen som har samme problem? Min gamle iphone 5 var jo mye bedre, da hørte de meg mens nå så klager de på at det er vanskelig å høre meg. kjenner meg ikke igjen her, så tror det kan være din enhet. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Har ikke fått noen klager/kommentarer på lyden. Lenke til kommentar
iphoneist Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Synes musikk lyden på iPhone x er dårlig noen som synes det samme? Lenke til kommentar
NTAuthority Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Hei. Iphone x er en flott telefon men den har et problem. Mikrofonen er en katastrofe, du må snakke rett inn i den ellers hører de i andre enden nesten ingenting. Vrir du telefon litt opp eller ned så vil de du prater med nesten ikke høre deg, håpløst. Noen som har samme problem? Min gamle iphone 5 var jo mye bedre, da hørte de meg mens nå så klager de på at det er vanskelig å høre meg.Vil tro det er en feil med enheten din, ingen forskjeller fra tidligere telefoner på min. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Synes musikk lyden på iPhone x er dårlig noen som synes det samme? myyye bedre lyd via Spotify på min x enn 6s og 7 ... 1 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) Opplevde i dag å ikke høre noen ting når jeg ringte... tenkte det bare var feil med signalene eller noe, men senere merket jeg plutselig at den øverste høyttaleren min ikke fungerte. Restarter tlf så funket den igjen, noen som har opplevd lignende? iPhone x Endret 24. desember 2017 av dTd Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Jeg har opplevd både at lyden er borte når det ringer, og at folk ikke hører noe hvis jeg ikke snakker rett inn i mikrofonen Lenke til kommentar
cyra82 Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Dette dreier seg ikke om selve Iphonen min men; Har ikke hatt Iphone på flere år og ser at det nå er en app som heter Wallet.Hva kan jeg legge inn der bortsett fra boardingkort? Kuponger?Hvilke kuponger kan man bruke der? (her jeg bor er kuponger et sjeldent syn). Støtter kinobillettene man får hos Nordisk Film Kino? Lenke til kommentar
NTAuthority Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Dette dreier seg ikke om selve Iphonen min men; Har ikke hatt Iphone på flere år og ser at det nå er en app som heter Wallet.Hva kan jeg legge inn der bortsett fra boardingkort? Kuponger?Hvilke kuponger kan man bruke der? (her jeg bor er kuponger et sjeldent syn). Støtter kinobillettene man får hos Nordisk Film Kino? Om man kjøper biletter med kino hos Fredrikstad Kino, så får man en nedlastingslenke som automatisk laster ned biletten til Wallet. Samme greia med Nettbuss. 1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 (endret) Fikk tak i en belkin wireless charger (7.5W) til iPhoneX mest bare for å prøve; fungerer fint gjennom apple-skinn-deksel. Nytteverdien mot å ha en lightning dockingstasjon; ikke stort. Endret 27. desember 2017 av TGB Lenke til kommentar
trym177 Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Atter et spørsmål om IOS ,ikke iPhone... Ser det er noe som heter «kart i nærheten» som visstnok skal vise severdigheter,butikker,spisesteder osv i nærheten. Hos meg vises ingenting. Ikke i Maps heller. Er det ikke tilgjengelig i Norge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Spørsmål om ios. Hvordan velger man kun vibrering når folk ringer? Ønsker lyd når jeg får meldinger, men ikke når noen ringer(kun vibrering). Lenke til kommentar
iphoneist Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Noen som har problemer med iPhone x at ringe lyd er høy på starten etter par sekunder ringer den lav hører den nesten ikke Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Noen som har problemer med iPhone x at ringe lyd er høy på starten etter par sekunder ringer den lav hører den nesten ikkeMin er høy helt fram til jeg ser på den og da demper den lyden.. kan slåes av under faceid og kode->følg min oppmerksomhet:) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Spørsmål om ios. Hvordan velger man kun vibrering når folk ringer? Ønsker lyd når jeg får meldinger, men ikke når noen ringer(kun vibrering). Det finnes ingen mulighet for det som jeg kan se. Det du kan gjøre er å skifte ringetone til noe som er helt stille. Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 SwiftKey har begynt(var litt tull på 6s og 7 også) å tulle veldig i det siste. Selv med bare SwiftKey, Snap, messenger og Facebook på tlf. Så kan den lett låse seg. Apple tastaturet fungerer fint. Irriterende! Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Atter et spørsmål om IOS ,ikke iPhone... Ser det er noe som heter «kart i nærheten» som visstnok skal vise severdigheter,butikker,spisesteder osv i nærheten. Hos meg vises ingenting. Ikke i Maps heller. Er det ikke tilgjengelig i Norge? https://www.apple.com/no/ios/feature-availability/#maps-nearby Norge er ikke på listen enda Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Spørsmål om ios. Hvordan velger man kun vibrering når folk ringer? Ønsker lyd når jeg får meldinger, men ikke når noen ringer(kun vibrering). Det finnes ingen mulighet for det som jeg kan se. Det du kan gjøre er å skifte ringetone til noe som er helt stille. Det enkleste er vel å ha telefon i Stille modus samtidig som du har definert vibrering under "Innstillinger->Varsler->Telefon->Lyder->Vibrering" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Når stille modus er slått på vil jeg verken ha vibrering, ringetoner eller noen form for lyd. Når stille modus er slått av ønsker jeg kun vibrering som varsel, men det vil tydeligvis ikke Apple. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Spørsmål om ios. Hvordan velger man kun vibrering når folk ringer? Ønsker lyd når jeg får meldinger, men ikke når noen ringer(kun vibrering). Det finnes ingen mulighet for det som jeg kan se. Det du kan gjøre er å skifte ringetone til noe som er helt stille. Det enkleste er vel å ha telefon i Stille modus samtidig som du har definert vibrering under "Innstillinger->Varsler->Telefon->Lyder->Vibrering" Nei, da blir det ikke lyd på meldinger, som var hele casen her. Tror fortsatt eneste løsning er å finne en ringetone uten lyd (veldig lett å finne på Google) og bruke den. Da vil det aldri komme lyd når noen ringer, men fortsatt lyd på meldinger og annet når lyden er slått på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå