MrL Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Finnes det en kamera-app som er like bra som den medfølgende, men hvor man i tillegg kan velge eksponeringstid? Har lyst å teste litt lengre eksponeringer på stativ i mørket for å se hva jeg får ut av det Du kan bruke en app som heter SLR. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Finnes det en kamera-app som er like bra som den medfølgende, men hvor man i tillegg kan velge eksponeringstid? Har lyst å teste litt lengre eksponeringer på stativ i mørket for å se hva jeg får ut av det Prøv ProCam Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Takk begge to ProCam 5 så veldig avansert ut! MrL: Er det den som heter Best SLR camera du tenker på? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 ellers har du Halide som er veldig fin på iPhone X Lenke til kommentar
TGB Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) Kjørte Geekbench 4 på iphone x og imac 27" late 2012 (med maks spesifikasjoner; i7 3.4GHz). Mystisk nok var iphone x bedre på single core; og bare litt dårligere på multicore. Noe jeg synes er veldig imponerende. iPhone X: Single-core: 4263; Multi-core: 10332 iMac: Single-core: 3745; Multi-core: 12308 Sammenligning: https://browser.geekbench.com/v4/cpu/compare/5473203?baseline=5434187 Endret 16. desember 2017 av TGB Lenke til kommentar
RogerG Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Har fått en iPhone x, men har en app på den gamle telefonen som ikke fins i AppStore lengre. Noen som vet om det er mulig å få den over på den nye telefonen? Har gjenopprettet telefonen fra den gamle via iCloud og iTunes, men appene lastes bare ned fra AppStore etterpå. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Ta backup i iTunes, og svar ja på spørsmål om apper skal inkluderes. Da vil appene restores fra iTunes og ikke app-store. Men en annen ting er om appen er 32bit og ikke vil funke på X... Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Har fått en iPhone x, men har en app på den gamle telefonen som ikke fins i AppStore lengre. Noen som vet om det er mulig å få den over på den nye telefonen? Har gjenopprettet telefonen fra den gamle via iCloud og iTunes, men appene lastes bare ned fra AppStore etterpå. Åpne Appstore. Trykk på ikonet øverst til høyre. Klikk på "kjøpt" --> "ikke på iPhone". Bla med til du finner appen du ønsker. Dessverre er det ikke sikkert den fungerer på den nye telefonen... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 På lager. Levering før jul: http://cdon.no/elektronikk/apple-iphone-x-64gb-stellargra-p41489262?utm_source=newsletter&utm_medium=message_newsletter&utm_campaign=product_surveillance Lenke til kommentar
Brew Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Ny på iphone og finner ut at det orginale tastaturet ikke har ordforslag på norsk skrivespråk. Stemmer det? I så fall,hvilket tastatur bruker dere som funker godt når det gjelder dette? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Ny på iphone og finner ut at det orginale tastaturet ikke har ordforslag på norsk skrivespråk. Stemmer det? I så fall,hvilket tastatur bruker dere som funker godt når det gjelder dette? nja, du har valgt norsk språk nede til venstre? Lenke til kommentar
Brew Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Ja men den kommer ikke opp med ordforslag når jeg skriver. Bytter jeg til engelsk funker det helt fint. Lenke til kommentar
Brew Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 En innstilling jeg har misset på kansje. Eller noen slags språkstøtte som må instaleres? Hvis ikke får jeg vel bare installere et annet tastatur. Swiftkey kansje.. Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Ny på iphone og finner ut at det orginale tastaturet ikke har ordforslag på norsk skrivespråk. Stemmer det? I så fall,hvilket tastatur bruker dere som funker godt når det gjelder dette? Jeg bruker Swiftkey. Det fungerer veldig bra Lenke til kommentar
Brew Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Jepp.Har installert. Ser bra ut. Tror jeg :-) Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 ordforslag på norsk eksisterer ikke enda. kommer vel om noen år Lenke til kommentar
cyra82 Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Har noen uten carplay lyktes med å se "parkert bil" i maps? Jeg har en bluetooth fm transmitter i bilen (Roidmi),når jeg parkerer får jeg ingen info om parkering selv om alle valg er slått på.Andre? Lenke til kommentar
Iphone x gal Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 etter 14 dager venting kommer min iphone x 256 gb i fra telia Hvilke farge bestilite du Lenke til kommentar
Iphone x gal Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Hei, Er det noen som har Telia som har bestilt iphone x 256 stellagrå før 05.desember og fått den? Lenke til kommentar
iphoneist Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Bestilte 1.12 og den er på tur hitt med posten ligger i oslo nå håpper den kommer føre jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå