coby Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 De tallene er kun telefon. Ikke ta vekten hos Posten så alvorlig. Ja, for hos Posten står pakken oppgitt som 0.1 kg.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Det er jo sikkert bare forhåndsangitt vekt fra sender, de har sikkert en avtale med posten hvor de får ferdig frankerte fraktlapper hvor posten veier pakkene og fakturerer der etter så de slipper å rote med sånt selv. Det er temmelig vanlig hvertfall blant bedrifter i Norge. Det er jo nå også mye det samme med privatpersoner. Norgespakken bestiller du nå på Posten.no og du fyller jo aldri inn spesifisert vekt så du får jo bare en generisk fraktlapp med en vekt som ikke er reell for det du sender i det hele tatt. Lenke til kommentar
coby Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Det er jo sikkert bare forhåndsangitt vekt fra sender, de har sikkert en avtale med posten hvor de får ferdig frankerte fraktlapper hvor posten veier pakkene og fakturerer der etter så de slipper å rote med sånt selv. Det er temmelig vanlig hvertfall blant bedrifter i Norge. Det er jo nå også mye det samme med privatpersoner. Norgespakken bestiller du nå på Posten.no og du fyller jo aldri inn spesifisert vekt så du får jo bare en generisk fraktlapp med en vekt som ikke er reell for det du sender i det hele tatt. Forhåndsvekt på oppkravspakker går dessverre ikke. Men, vi får se. Takk for alle svar uansett Lenke til kommentar
C.. Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Da har min iPhone X endelig ankommet! Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Jeg får ikke opp navnet på kontakter/meldinger - kun nummeret på "headingen" på meldinger. Noen ideer? Er up to date med iOS En venn av meg opplevde det samme problemet. Forsøk å gå inn på "innstillinger-kontakter". Deretter forsøker du å aktivere/deaktivere valgene for "kort navn" og "vises som" . Lenke til kommentar
cyra82 Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Noen som har bestilt fra OneCall og fått den enda? Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8573&idPhone2=8064 148g (iPhone 8) vs 138g (iPhone 7). Men er det der bare telefon eller som når man kjøper telefonen, derav med boks, lader, propper og alt det der? Spør da jeg venter en 8 i posten, den veier 0.1 kg, men uten original boks. la meg gjette,kjøpt via finn uten trygghetsbetalingen til finn.....riktig? hvorfor ellers skal du være så bekymret Lenke til kommentar
Tobben21 Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Noen som har bestilt fra OneCall og fått den enda? bestilte 5/11 og ikke fått den enda, når bestite du? Lenke til kommentar
Kalbo Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Noen som har bestilt fra OneCall og fått den enda? bestilte 5/11 og ikke fått den enda, når bestite du? 22/11...Kommer vel snart.. Lenke til kommentar
nism0o Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 (endret) Da er iOS 11.2 ute! Endret 2. desember 2017 av nism0o Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Burde legges inn ASAP på grunn av en kjempe bug med notifikasjoner som får telefoner med iOS 11.1.X til å gå i fullstendig bootloop om du mottar feil type notifikasjoner på datoen 2. Desember! Lenke til kommentar
coby Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Solgte unna min Iphone 8, men vil gjerne ha IMEI nummeret. Kan jeg finne dette på kvittering? På itunes? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Forstår ingenting, den du nettopp kjøpte fra finn? Hvorfor skal du ha IMEI nummeret om du har solgt den? 1 Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Solgte unna min Iphone 8, men vil gjerne ha IMEI nummeret. Kan jeg finne dette på kvittering? På itunes? Kontakt butikken du kjøpte den hos. Lenke til kommentar
coby Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Forstår ingenting, den du nettopp kjøpte fra finn? Hvorfor skal du ha IMEI nummeret om du har solgt den? Nei. Kjøpte en 8 på lanseringsdagen, har hatt den i noen uker, men så kom X ut, og den bestilte jeg igår. Må da selge 8 for å finansiere X. Ønsker IMEI i frykt for at vedkommende ikke vippser, sånn at jeg kan blokkere IMEI hans evt. Lenke til kommentar
coby Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Solgte unna min Iphone 8, men vil gjerne ha IMEI nummeret. Kan jeg finne dette på kvittering? På itunes? Kontakt butikken du kjøpte den hos. Skal det Men kan jeg finne dette på Itunes? Lest noe om det. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Skal det Men kan jeg finne dette på Itunes? Lest noe om det. Du må ha enheten tilgjengelig for å få IMEI frem i iTunes. Du kan forsøke å logge deg inn på appleid.apple.com/no, mulig det kan ligge der. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 (endret) Forstår ingenting, den du nettopp kjøpte fra finn? Hvorfor skal du ha IMEI nummeret om du har solgt den? Nei. Kjøpte en 8 på lanseringsdagen, har hatt den i noen uker, men så kom X ut, og den bestilte jeg igår. Må da selge 8 for å finansiere X. Ønsker IMEI i frykt for at vedkommende ikke vippser, sånn at jeg kan blokkere IMEI hans evt. Du sørger jo for betaling før du kvitter deg med telefonen. Eller benytter deg av finn.no sin Trygg betaling om du går via de kanalene. Du har vel ikke sendt telefonen din? Endret 2. desember 2017 av Mala Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 (endret) Ønsker IMEI i frykt for at vedkommende ikke vippser, sånn at jeg kan blokkere IMEI hans evt. Du kan ikke uten videre bare blokkere et IMEI-nummer. Du må kunne dokumentere et tyveri/ran, det vil jeg tro du skal slite med i dette tilfellet om du har bevist levert fra deg telefonen.. Endret 2. desember 2017 av Zimba Lenke til kommentar
coby Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 (endret) Forstår ingenting, den du nettopp kjøpte fra finn? Hvorfor skal du ha IMEI nummeret om du har solgt den? Nei. Kjøpte en 8 på lanseringsdagen, har hatt den i noen uker, men så kom X ut, og den bestilte jeg igår. Må da selge 8 for å finansiere X. Ønsker IMEI i frykt for at vedkommende ikke vippser, sånn at jeg kan blokkere IMEI hans evt. Du sørger jo for betaling før du kvitter deg med telefonen. Eller benytter deg av finn.no sin Trygg betaling om du går via de kanalene. Du har vel ikke sendt telefonen din? Fyren som kjøpte telefonen virker troverdig, har 35 positive stjerner på Finn. Så han betalte halvparten nå, og halve ved ankomst. Men vil ha IMEI i tilfelle han ikke betaler. Endret 2. desember 2017 av coby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå