Twinflower Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Det blir jo sagt at iPhone 8 bare er for de som ikke har råd (tar seg råd om man vil være diplomatisk) til iPhone X. Lurer på hvor mange som tar opp forbrukslån for å kjøpe den. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 (endret) Det blir jo sagt at iPhone 8 bare er for de som ikke har råd (tar seg råd om man vil være diplomatisk) til iPhone X. Lurer på hvor mange som tar opp forbrukslån for å kjøpe den. Uten å ha holdt begge telefonene i hendene skal jeg ikke skrive noe i sten, men jeg tror jeg heller mot 8 på grunn av størrelsen, men.. Endret 22. september 2017 av d'espresso Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Stille i denne tråden!Hva er førsteinntrykket til de som har fått kloa i 8èrn i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 (endret) Ingen revolusjon, men jevnt fremskritt. Kan installeres ved å holde ny og gammel iPhone inntil hverandre. Edit: jeg kjøpte to stk. I Eplebutikken i Storgata i Oslo, litt før 11. Der var det ikke en kjeft, og jeg ble betjent med én gang. iPhone er ikke noe stress å få tak i. Endret 22. september 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Nei, se på Komplett. I dag har de endret datoene på alle iPhonene fra ubekreftet 22. september til en uke eller lenger frem i tid: https://www.komplett.no/kampanje/42500/mobil/mobiltelefon/mobiltelefon/apple-iphoneEr det lov å holde på sånn her? Det er jo noen som faktisk tror at Komplett tror at de kanskje får ting når det står ubekreftet. Sånn har de holdt på år etter år. Må vel være svindel? Husker da den nye maccen kom i 2016. Da forskjøv til ubekreftet 5-6 ganger. Alltid på samme dagen som de kaaaanskje skulle få den inn. For noe piss. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Ingen revolusjon, men jevnt fremskritt. Kan installeres ved å holde ny og gammel iPhone inntil hverandre. Endte du opp med iPhone 8+? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Ja. Én 256 grå til meg, og en gull 64 til arvingen. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Ja. Én 256 grå til meg, og en gull 64 til arvingen. Gratulerer da . Godt mulig det blir en slik iPhone 8 på meg også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Løp og kjøp! De finnes fortsatt i butikk. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 (endret) Hehe Må kanskje gjøre det. Merker du at den er kjappere enn 7'ern? Fant denne oversikten over hva Apple har tjent den første uken på nye modeller. Antar at det er på forhåndsbestillinger. Endret 22. september 2017 av torbjornhb Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Tjent? Såvidt jeg ser er det der aksjekursen. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 (endret) Godt jeg bare er forbruker og ikke sitter med noe ansvar for regnskap ☺️ Endret 22. september 2017 av torbjornhb Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Har en bud på min iPhone 8 plus. Når jeg aktiverer Siri er den helt stille. Gir ikke pling lyd om at den er klar til å høre 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Samme på min 6S. Sikkert sluttet med den lyden i iOS 12 Lenke til kommentar
m1n1m Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Bruker noen Siri? Jeg testet det litt på gøy her om dagen, men det er rusisk roulette når man forsøker å ringe noen. Helt bingo for meg hvem den treffer Lærer den etterhvert eller? Var igrunnen likt med bixby på note 8. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Skal velge mellom SE, 6s, 7 eller 8ern. SE - formfaktor, 6/ 7* eller 8* - større skjerm, *vannavstøtende, bedre batteritid? Noen av disse, foruten 8ern, som har lite problemer? Husker det var mye styr rundt 6ern fordi den bøyde lett i bukselomma. Er litt tilbakeholdende med å bestille 8ern siden den er ny og vi ikke vet hvilke barnesykdommer som kan dukke opp på den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 (endret) Du har jo fordelen med at det enda er 3.5mm lydutgang på 6s da i tilfelle, om det er viktig for deg At telefonen kunne bøyes lett ble vel forbedrett med 6s utgaven da det ble benyttet en kraftigere type aluminium mener jeg å huske. Ellers har jeg bare lovord å si om iPhone 7 enda altså. iPhone 8 fremstår som fullstendig uinteressant for min egen del i hvert fall. Endret 24. september 2017 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Du har jo fordelen med at det enda er 3.5mm lydutgang på 6s da i tilfelle, om det er viktig for deg At telefonen kunne bøyes lett ble vel forbedrett med 6s utgaven da det ble benyttet en kraftigere type aluminium mener jeg å huske. Ellers har jeg bare lovord å si om iPhone 7 enda altså. iPhone 8 fremstår som fullstendig uinteressant for min egen del i hvert fall. Hva tenker du om SE da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 SE har alt, til og med 3,5 mm. Bortsett fra størrelsen. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Men kun 1,3mpx frontkamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå