Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Kjøp GSM-modellene (de som er beregnet på AT&T og T-mobile) så er du sikker. Ulåst, seff. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Kjøp GSM-modellene (de som er beregnet på AT&T og T-mobile) så er du sikker. Ulåst, seff. Er dette noe man må spesifikt be om i butikk når man kjøper? Finnes det mange andre modeller? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Finnes vel hovedsaklig i to modeller, GSM og CDMA og det er førstnevnte du vil ha. Det vel bare modellen som er ment for Verizon som har CDMA. Når det gjelder låsing så er det jo bare å kjøpe den i en Apple Store uten abonnement så er de aldri låst. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Finnes vel hovedsaklig i to modeller, GSM og CDMA og det er førstnevnte du vil ha. Det vel bare modellen som er ment for Verizon som har CDMA. Når det gjelder låsing så er det jo bare å kjøpe den i en Apple Store uten abonnement så er de aldri låst. Hvor lenge må man erfaringsmessige vente før man faktisk får tak i en slik i butikk? Regner med de kommer til å være ribba de første ukene? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 20. september 2017 Forfatter Del Skrevet 20. september 2017 Du kan reserverer fra 27. Oktober og da skal det fungere å velge nærmeste Apple Store. Om det er en i nærheten av der du skal være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Kjøp GSM-modellene (de som er beregnet på AT&T og T-mobile) så er du sikker. Ulåst, seff. Er dette noe man må spesifikt be om i butikk når man kjøper? Finnes det mange andre modeller?Det er mange, ja: https://www.apple.com/iphone/LTE/Edit link. Endret 20. september 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Finnes vel hovedsaklig i to modeller, GSM og CDMA og det er førstnevnte du vil ha. Det vel bare modellen som er ment for Verizon som har CDMA. Når det gjelder låsing så er det jo bare å kjøpe den i en Apple Store uten abonnement så er de aldri låst. Hvor lenge må man erfaringsmessige vente før man faktisk får tak i en slik i butikk? Regner med de kommer til å være ribba de første ukene? iPhone X blir nok fryktelig vanskelig å få tak i. Den kan forhåndsbestilles/reserveres på Apple.com natt til 27. Oktober så jeg ville nok satset på å få en reservert så du kan plukk den opp hos den nærmeste Apple Store i nærheten av der du vil oppholde deg. Tror sannsynligheten for at du kan stråle innom en Apple Store og kjøpe den ikke vil være mulig før godt ut i 2018. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Kjøp GSM-modellene (de som er beregnet på AT&T og T-mobile) så er du sikker. Ulåst, seff.Er dette noe man må spesifikt be om i butikk når man kjøper? Finnes det mange andre modeller?Det er mange, ja: https://www.apple.com/iphone/LTE/Edit link. Mange og mange, det er jo bare to modeller i dette tilfellet i og med at han snakker om å kjøpe i USA. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Finnes vel hovedsaklig i to modeller, GSM og CDMA og det er førstnevnte du vil ha. Det vel bare modellen som er ment for Verizon som har CDMA. Når det gjelder låsing så er det jo bare å kjøpe den i en Apple Store uten abonnement så er de aldri låst. Hvor lenge må man erfaringsmessige vente før man faktisk får tak i en slik i butikk? Regner med de kommer til å være ribba de første ukene? iPhone X blir nok fryktelig vanskelig å få tak i. Den kan forhåndsbestilles/reserveres på Apple.com natt til 27. Oktober så jeg ville nok satset på å få en reservert så du kan plukk den opp hos den nærmeste Apple Store i nærheten av der du vil oppholde deg. Tror sannsynligheten for at du kan stråle innom en Apple Store og kjøpe den ikke vil være mulig før godt ut i 2018. Har aldri vært en av de første til å kjøpe iPhones ved release, men må man virkelig vente til godt ut i 2018 isåfall? Februar, Mars, liksom? Det er jo helt sinnsykt.. Er det virkelig så populært? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Normalt nei, men iPhone X er et veldig spesielt tilfellet hvor det forventes ekstra dårlig tilgang og ekstra høy etterspørsel. Lenke til kommentar
SeattleSlew Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Kommer til å boikotte Telenor p.g.a det SWAP-røret deres.. bah. Hvada? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Han sikter vel til hvordan det er umulig å kjøpe telefoner fra Telenor.no eller Telenorbutikken uten å velge SWAP-avtale. Muligheten for å kjøpe med binding på abonnement har de sluttet helt med i sine egne butikker og på nettsiden. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 (endret) Han sikter vel til hvordan det er umulig å kjøpe telefoner fra Telenor.no eller Telenorbutikken uten å velge SWAP-avtale. Muligheten for å kjøpe med binding på abonnement har de sluttet helt med i sine egne butikker og på nettsiden.Det tilbys telefon (bare mobil) uten swap avtale og abonnement når jeg skjekket Iphone 7 Plus 128GB.Logget da inn på "min side" da jeg har abonnement(er) derfra. Er det vanskelig å akseptere at en operatør selger telefoner "kun" til eksisterende kunder som bruker dem (Telenor) som operatør. Endret 21. september 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Du misser jo hele poenget. Han misliker at Telenor nå utelukkende selger med SWAP-løsning, og ikke lenger tilbyr telefonen med binding mot abonnement som var deres vanlige praksis i alle år inntil de plutselig byttet alt over til SWAP for ca to år siden. At du også kan kjøpe uten abonnement er jo ikke spesielt relevant, det kan du jo gjøre overalt. Men tidligere så kunne du altså binde abonnementet ditt i 12 mnd og få telefonen til redusert pris. Nå må du isteden binde deg til en SWAP-avtale som er lite interessant for han. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Du misser jo hele poenget. Han misliker at Telenor nå utelukkende selger med SWAP-løsning, og ikke lenger tilbyr telefonen med binding mot abonnement som var deres vanlige praksis i alle år inntil de plutselig byttet alt over til SWAP for ca to år siden. At du også kan kjøpe uten abonnement er jo ikke spesielt relevant, det kan du jo gjøre overalt. Men tidligere så kunne du altså binde abonnementet ditt i 12 mnd og få telefonen til redusert pris. Nå må du isteden binde deg til en SWAP-avtale som er lite interessant for han. Jada - Subsidierte telefoner (avbetaling) med abonnements binding vet jeg alt om. Også at Telenor har sluttet med det etter swap avtale konseptet kom. Var vel bare en feil tolkning av ditt uforbeholdende utsagn "det er umulig å kjøpe telefoner fra telenor.no uten swap avtale". Beklager det. Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Det hadde vært kjekt og høre om noen får tak i iPhone 8 i løpet da dagen. I dag er jo det offisielle slippet. I følge prisguide ser det ut som Power og netonnet har noen Gold og Silver på lager. Jeg har bestilt iPhone 8 64GB Space Gray på apple.no, men står at levering ikke er før 28 september til 4 oktober.. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Ser Power har mange telefoner på lager også. Spent på å høre tilbakemeldinger fra dere som får telefon i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 (endret) Eplehuset har flere modeller på lager. Edit: er det noen som kan overbevise meg om at jeg bør kjøpe meg en 8+ etter at sønnen min overtok min gamle 7+? Jeg har SE og er fornøyd. Endret 22. september 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Igjen så virker det som interessen er laber (hvertfall til å være iPhone), eventuelt så har Apple mye bedre tilgang på iPhone 8 og 8 Plus enn hva som har vært normalen tidligere. Eventuelt en god kombinasjon av begge deler. Veldig spent på hva dette betyr for iPhone X lanseringen.. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Tror mange venter på X. 8 blir jo kjedelig ved siden av X Har 7 (vanlig) og er int i X men tror det kan ta lang tid før jeg kan kjøpe den uten binding. Og så er den jo ræva dyr da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå