lokmann Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Noen som har fått denne meldingen i Apple Store under Kjøp >Tilbehør? Har googlet, og noen har det samme problemet, men finner ingen fix. Lenke til kommentar
nism0o Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Noen som har fått denne meldingen i Apple Store under Kjøp >Tilbehør? Har googlet, og noen har det samme problemet, men finner ingen fix. Har den jeg også. Lenke til kommentar
cyra82 Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Jeg har aldri handlet hos Apple før men vurderer å gjøre det for første gang,og kjøpe alt av tilbehør samtidig fra et og samme sted.Hva er deres erfaringer med Apple når det kommer til reklamasjon eller reparasjoner? Håper jo det ikke blir nødvendig,men om det først skulle skje er det greit å vite at stedet man kjøper fra har en rask og topp kundeservice,siden jeg bor på landet og ikke engang har eplehus i nærheten.Har tidligere handlet på Elkjøp og hos mobilselskap og har blandede erfaringer. Lenke til kommentar
bobky Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 På lager hos Elkjøp nå... Lenke til kommentar
nism0o Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Jeg har aldri handlet hos Apple før men vurderer å gjøre det for første gang,og kjøpe alt av tilbehør samtidig fra et og samme sted.Hva er deres erfaringer med Apple når det kommer til reklamasjon eller reparasjoner? Håper jo det ikke blir nødvendig,men om det først skulle skje er det greit å vite at stedet man kjøper fra har en rask og topp kundeservice,siden jeg bor på landet og ikke engang har eplehus i nærheten.Har tidligere handlet på Elkjøp og hos mobilselskap og har blandede erfaringer. Er det en ting Apple er flink på er det service. Produktet blir hentet på døren og levert igjen på døren. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Jeg har aldri handlet hos Apple før men vurderer å gjøre det for første gang,og kjøpe alt av tilbehør samtidig fra et og samme sted.Hva er deres erfaringer med Apple når det kommer til reklamasjon eller reparasjoner? Håper jo det ikke blir nødvendig,men om det først skulle skje er det greit å vite at stedet man kjøper fra har en rask og topp kundeservice,siden jeg bor på landet og ikke engang har eplehus i nærheten.Har tidligere handlet på Elkjøp og hos mobilselskap og har blandede erfaringer. Er det en ting Apple er flink på er det service. Produktet blir hentet på døren og levert igjen på døren. Elendig service for min del. Skulel returnere noen defekte hodetelefoner derifra: Først må man ringe, noe osm koster 1kr i minuttet. Deretter blir jeg depplet mellom 3-4 representanter som snakker svensk og som ALLE skal ha navnet mitt. Siden de er svensk må jeg STAVE navnet mitt hver gang, og da går tiden faenmeg fort unna. Tok 50min å få returnet en vare. Alt dette kunne vært fikset med en enkel chat istedenfor å være tvunget til å ringe de. Samtalen kostet meg 50kr, men det jævligste var å måtte bruke 50min på den møkka der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Jeg har aldri handlet hos Apple før men vurderer å gjøre det for første gang,og kjøpe alt av tilbehør samtidig fra et og samme sted.Hva er deres erfaringer med Apple når det kommer til reklamasjon eller reparasjoner? Håper jo det ikke blir nødvendig,men om det først skulle skje er det greit å vite at stedet man kjøper fra har en rask og topp kundeservice,siden jeg bor på landet og ikke engang har eplehus i nærheten.Har tidligere handlet på Elkjøp og hos mobilselskap og har blandede erfaringer. Er det en ting Apple er flink på er det service. Produktet blir hentet på døren og levert igjen på døren. Elendig service for min del. Skulel returnere noen defekte hodetelefoner derifra: Først må man ringe, noe osm koster 1kr i minuttet. Deretter blir jeg depplet mellom 3-4 representanter som snakker svensk og som ALLE skal ha navnet mitt. Siden de er svensk må jeg STAVE navnet mitt hver gang, og da går tiden faenmeg fort unna. Tok 50min å få returnet en vare. Alt dette kunne vært fikset med en enkel chat istedenfor å være tvunget til å ringe de. Samtalen kostet meg 50kr, men det jævligste var å måtte bruke 50min på den møkka der. Jaja, du slapp i det minste å snakke med Charlie fra Arizona, som satt i Bombay og snakket med kraftig indisk aksent. Men jeg skulle ønske det var flere nordmenn på Apple Support. Dansker er verst for de skjønner jo ikke et kvekk. Slår som regel over til engelsk jeg da. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Jeg har aldri handlet hos Apple før men vurderer å gjøre det for første gang,og kjøpe alt av tilbehør samtidig fra et og samme sted.Hva er deres erfaringer med Apple når det kommer til reklamasjon eller reparasjoner? Håper jo det ikke blir nødvendig,men om det først skulle skje er det greit å vite at stedet man kjøper fra har en rask og topp kundeservice,siden jeg bor på landet og ikke engang har eplehus i nærheten.Har tidligere handlet på Elkjøp og hos mobilselskap og har blandede erfaringer. Er det en ting Apple er flink på er det service. Produktet blir hentet på døren og levert igjen på døren. Elendig service for min del. Skulel returnere noen defekte hodetelefoner derifra: Først må man ringe, noe osm koster 1kr i minuttet. Deretter blir jeg depplet mellom 3-4 representanter som snakker svensk og som ALLE skal ha navnet mitt. Siden de er svensk må jeg STAVE navnet mitt hver gang, og da går tiden faenmeg fort unna. Tok 50min å få returnet en vare. Alt dette kunne vært fikset med en enkel chat istedenfor å være tvunget til å ringe de. Samtalen kostet meg 50kr, men det jævligste var å måtte bruke 50min på den møkka der. Jaja, du slapp i det minste å snakke med Charlie fra Arizona, som satt i Bombay og snakket med kraftig indisk aksent. Men jeg skulle ønske det var flere nordmenn på Apple Support. Dansker er verst for de skjønner jo ikke et kvekk. Slår som regel over til engelsk jeg da. Et så stort selskap som apple må ha chat. Da limer man inn bestillingsnr, produktnr osv. Ingen muligheter for feil osv. Samtidig sparer både apple og kunden tid. Det er jo 2017 for guds skyld! Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) jeg har alltid fått snakket med en norsk person, og hver gang fått glimrende hjelp. Stor fornøyd med dem i alle år. Enten har jeg vært heldig eller så har dere vært veldig uheldig. skrev navn tlf nummer imei nummer til produktet , og en liten beskrivelse av problemet, og 1 min etterpå ringer dem. Endret 16. november 2017 av Smultring77 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 jeg har alltid fått snakket med en norsk person, og hver gang fått glimrende hjelp. Stor fornøyd med dem i alle år. Enten har jeg vært heldig eller så har dere vært veldig uheldig. Det er nok du som har vært heldig. Jeg har vært Applekunde siden år 2000, og har sjelden fått snakke med en nordmann på 17 år. Men det har som regel ordnet seg i alle fall. Men det kunne gjerne vært en chat som beskrives over innlegget ditt. Et såpass stor selskap burde egentlig ha noe sånt. Lenke til kommentar
nism0o Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Jeg har aldri handlet hos Apple før men vurderer å gjøre det for første gang,og kjøpe alt av tilbehør samtidig fra et og samme sted.Hva er deres erfaringer med Apple når det kommer til reklamasjon eller reparasjoner? Håper jo det ikke blir nødvendig,men om det først skulle skje er det greit å vite at stedet man kjøper fra har en rask og topp kundeservice,siden jeg bor på landet og ikke engang har eplehus i nærheten.Har tidligere handlet på Elkjøp og hos mobilselskap og har blandede erfaringer. Er det en ting Apple er flink på er det service. Produktet blir hentet på døren og levert igjen på døren. Elendig service for min del. Skulel returnere noen defekte hodetelefoner derifra: Først må man ringe, noe osm koster 1kr i minuttet. Deretter blir jeg depplet mellom 3-4 representanter som snakker svensk og som ALLE skal ha navnet mitt. Siden de er svensk må jeg STAVE navnet mitt hver gang, og da går tiden faenmeg fort unna. Tok 50min å få returnet en vare. Alt dette kunne vært fikset med en enkel chat istedenfor å være tvunget til å ringe de. Samtalen kostet meg 50kr, men det jævligste var å måtte bruke 50min på den møkka der. Jeg bare meldte skaden via apple.com og ble oppringt rett etterpå. Lenke til kommentar
cyra82 Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Det høres jo bra ut da. Henter de virkelig telefonen hjemme hos meg? Hvilket selskap er det de sender da? DHL? Lenke til kommentar
tangenfoto Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 DHL og TNT har de brukt hos meg. Lenke til kommentar
nism0o Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 http://itavisen.no/2017/11/16/test-iphone-x-er-den-beste-smartmobilen-som-noen-sinne-er-laget/ Tar jo helt av dette 1 Lenke til kommentar
nism0o Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 https://www.macrumors.com/2017/11/16/apple-releases-ios-11-1-2/ Da er oppdatering ute for dem som har problemer med displayet i kulden 2 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 https://www.macrumors.com/2017/11/16/apple-releases-ios-11-1-2/ Da er oppdatering ute for dem som har problemer med displayet i kulden Problemet løst, testet mens jeg gikk på jobb i sted. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Gjelder oppdateringen foreløpig kun for ios 11.1, eller også for oss som kjører beta? Har ikke funnet noe informasjon om det. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Kommer visstnok en ny BETA build 19:00 i dag. 1 Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Er det noen som kjører iPhone X uten deksel? Har kjørt min 7 Plus uten en stund (ca 5 måneder) og liker det best. Har ingen dype riper hverken på skjermen eller bak, men er usikker på hvordan det blir med iPhone X? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Jeg kjørte iPhone 7 Plus i Jet Black uten deksel, og kjører nå iPhone X Sort uten deksel. iPhone 7 Plus Jet Black klarte seg overraskende bra da pianolakken tydeligvis skulle ripes fryktelig lett. Ble jo endel mikroriper osv men ikke noe som var spesielt synlig med mindre du faktisk så etter det. Så langt så har iPhone X klart seg knirkefritt og herdet glass er jo tradisjonelt sett motstandsdyktig mot riper men er jo langt mer utsatt for fallskader da det jo har en lei tendens til å knuse. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå