deleder Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Man får to Samsung 5W ladere levert på døren med DHL for 35 euro på den italienske amazon (husk google translate i chrome :-) ) Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 iphone x tar best bilder ? https://www.tek.no/artikler/iphone-x-tar-de-beste-stillbildene-av-alle-mobiler/411605 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Hei! Noen som har bestilt fra Telenor og mottatt? Bekreftet 09.45 - Stellargrå 64GB Ikke hørt en dritt.. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Skulle motta på fredag fra Telenor. Ble selvgølgelig liggende på en sentral i Oslo. Posten beklaget seg, men hjalp meg lite. Fikk den mandag. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Hvordan opplever folk at batteriet er? Føler at min går tom litt for fort. Samma her, men samtidig bruker jeg "ghetto spotify" til å høre på musikk (aka youtube). Skal kjøpe meg spotify asap. Har ymse tanker om at det er youtube som drenerer batteriet. Lenke til kommentar
Ratatouille Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Håper snart at Spotify fikser applikasjonen sin. Den er tilnærmet ubrukelig for X. Justering av volum er ustabilt og man mister kilden sin når man ser på en video på Facebook, også går tilbake til Spotify. Så må man tvinge ned Spotify, også fungerer det igjen. Herregud dette er for dårlig. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 At man mister kilden sin ved å se video når Spotify er på iPhone 7 og. Må alltid inn i Spotify igjen Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Vil en slik fungere fint med en Iphone X? Og er det trygt? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40280678/ Lenke til kommentar
nism0o Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Vil en slik fungere fint med en Iphone X? Og er det trygt? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40280678/ Den vill fungere helt fint ja og er sikkert tryggere den div ebay ladere som ikke er CE godkjent 1 Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Hei! Noen som har bestilt fra Telenor og mottatt? Bekreftet 09.45 - Stellargrå 64GB Ikke hørt en dritt.. Rart. Har bekreftelse fra 09.50 og mottok min på mandag. Helt lik telefon. Lenke til kommentar
nism0o Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Hei! Noen som har bestilt fra Telenor og mottatt? Bekreftet 09.45 - Stellargrå 64GB Ikke hørt en dritt.. Rart. Har bekreftelse fra 09.50 og mottok min på mandag. Helt lik telefon. Virker som teleselskapene har 0 kontroll og sender ut i random rekkefølge. Ser noen på facebook har skrevet at en person som låg 700 ordrenr lenger bak hadde fått tlf mens hun som var 700 forran ikke hadde fått... Lenke til kommentar
mk.brenne Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Hei! Noen som har bestilt fra Telenor og mottatt? Bekreftet 09.45 - Stellargrå 64GB Ikke hørt en dritt.. Rart. Har bekreftelse fra 09.50 og mottok min på mandag. Helt lik telefon. Virker som teleselskapene har 0 kontroll og sender ut i random rekkefølge. Ser noen på facebook har skrevet at en person som låg 700 ordrenr lenger bak hadde fått tlf mens hun som var 700 forran ikke hadde fått... Fikk beskjed med kundeservice med telia, at kunder som har vore der veldig lenge, fikk prioritert før andre? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Tror nok det er mer random enn at gamle kunder får først. Jeg fikk bekreftelse 09:33 og har ennå ikke fått tlf, mens jeg ser at noen her har bestilt etter meg og fått tlf allerede. Har forresten vært kunde hos Telia i over 10 år. Lenke til kommentar
mk.brenne Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Tror nok det er mer random enn at gamle kunder får først. Jeg fikk bekreftelse 09:33 og har ennå ikke fått tlf, mens jeg ser at noen her har bestilt etter meg og fått tlf allerede. Har forresten vært kunde hos Telia i over 10 år. Ja, eg bestilte 0912, og har ikkje fått... 256 spacegrey Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Tror Telenor og Telia rett og slett har mistet oversikten. Lurer på hvor mange telefoner de får inn om dagen/i uka av Apple? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Hei! Noen som har bestilt fra Telenor og mottatt? Bekreftet 09.45 - Stellargrå 64GB Ikke hørt en dritt.. Rart. Har bekreftelse fra 09.50 og mottok min på mandag. Helt lik telefon. E-posten mottatt da, eller ble den registrert hos Telenor 09.50? Min er registrert 09.45 hos Telenor og e-post mottatt kl. 09.54 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Noen som vet om man kan "nekte" å ta i mot vare fra DHL hvis man angrer på kjøp hos Apple? Eller må man ta i mot produktet, for å så benytte seg av angreretten? Lenke til kommentar
Fredify Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Bestilte 27.oktober kl10:30 og fikk beskjed igår at telefonen er på vei. Den ligger nå i Oslo ifølge postens sporing. Er ikke Telia kunde per idag, så ingen prioritering her gitt:) Iphone X Space Grey 64 gb med telia svitsj Endret 9. november 2017 av Fredify Lenke til kommentar
atwater Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 Noen som vet om man kan "nekte" å ta i mot vare fra DHL hvis man angrer på kjøp hos Apple? Eller må man ta i mot produktet, for å så benytte seg av angreretten? Tror det vil være mindre styr å ta i mot pakken for å så returnere den. Vet ikke hvor lenge de beholder pakken før de sender tilbake, men de vil jo da prøve å kontakte deg hver dag til de sender den tilbake. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Noen som vet om man kan "nekte" å ta i mot vare fra DHL hvis man angrer på kjøp hos Apple? Eller må man ta i mot produktet, for å så benytte seg av angreretten? Kan du ikke bare ringe å bestille opphenting, så DHL tar den med seg umiddelbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå