Megaoctane Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Veldig laber aktivitet i denne tråden sammenlignet med tidligere lanseringer. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Spent på Screen on-time på iPhone 8/Plus. Siden de har krympet batteriet nok engang! Er det dårligere enn 7'eren så blir den uaktuell for min del. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Hvorvidt Apple hopper over iPhone 9 vet vi vel strengtatt fint lite om enda. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Det sa jo Tim Cook fra scenen... For å ære Steve Jobs med tiårsjubileumet for første iPhone i 2007. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Da klarte jeg å fullstendig ignorere det Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Da klarte jeg å fullstendig ignorere det Veldig mye var henvisninger til Steve Jobs "one more thing" osv Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 One more thing har de vel hver gang har jeg innrykk av. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 One more thing har de vel hver gang har jeg innrykk av. Det var Steve sin ting, og selv ikke han sa det hver gang Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Veldig laber aktivitet i denne tråden sammenlignet med tidligere lanseringer. vil tro det er fordi det er lenge igjen enda til man kan bestille den ... Lenke til kommentar
SeattleSlew Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Når min iphone går i dos løser jeg alltid dette ved å holde inne Hjem-knappen og on/off-knappen øverst. Med iPhone X kan dette by på problemer... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Niks, for det er ikke noen fysisk hjemknapp på iPhone 7 / 7 Plus heller. Denne funksjonaliteten har blitt erstattet med av/på-knappen + volum ned. 2 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Noen som har forhåndsbestilt iPhone 8 her? Ser fram til å lese noen tester på denne etterhvert. Bør vel dukke opp neste uke allerede. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Vurderte å bestille iPhone 8, men tror jeg venter på X. Tror jeg må prøve den først siden den er uten hjem-knapp, men tror man blir fort vandt til det.Vurderer faktisk å gå for sølv denne gangen, da jeg synes den ser ganske pen ut i sølv. Lenke til kommentar
SeattleSlew Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Niks, for det er ikke noen fysisk hjemknapp på iPhone 7 / 7 Plus heller. Denne funksjonaliteten har blitt erstattet med av/på-knappen + volum ned. Takker ! Lenke til kommentar
SeattleSlew Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Tror dere X kommer i flere farger senere? Jævla kjedelig med bare sølv og svart? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Tror dere X kommer i flere farger senere? Jævla kjedelig med bare sølv og svart? Kommer sikkert i rød etterhvert. Men det blir nok leeenge til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Skal vel legges i ett deksel uansett, så spiller det egentlig noen rolle ? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Ånei, med glass foran og bak så er den perfekt "nude" ettersom min erfaring med iPhone 4 / 4S var at glass foran og bak holder seg ekstremt bra da herdet glass er veldig motstandsdyktig mot riper. Klart den blir utsatt for knall og fall, men det er de jo uansett og jeg klarte aldri å knuse min iPhone 4 så satser på at det vedvarer med iPhone X. Nå har jeg brukt iPhone 7 Plus "Jet Black" naken siden lansering og den har holdt seg sjokkerende bra og den er jo langt mer utsatt med sin ekstremt utsatte bakside i blankpolert og lakkerte aluminium så regner med at det skal gå kjempefint. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Tror dere X kommer i flere farger senere? Jævla kjedelig med bare sølv og svart? Kommer jo helt garantert i "Blush Gold" etterhvert, akkurat som iPhone 8 og 8 Plus. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 (endret) Primært syns jeg ikke dagens iPhone er behagelig å holde i uten deksel, da den er for tynn og avrundet til det. Men igjen, med glass bak ligger den kanskje litt bedre og tryggere i hånden. iPhone 7 er jo ett såpestykke føler jeg.Har sverget til Apple sitt skinndeksel med iPhone 6 og 7 i hvert fall. Endret 18. september 2017 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå