deleder Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Skulle noen være stuck med en 64GB space grey fordi nab har bestilt en for mye er det bare å ta kontakt Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 En kamerat av meg prøver å finne en iPhone X 256 GB i Bergen eller omegn i dag men virker som om de fleste er utsolgt. Om noen har tips til sted hvor den kan kjøpes, med eller uten abonnement/swap, så PM meg gjerne eller skrik ut i tråden. Lenke til kommentar
morlie Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 På Storo ja, fikk den siste i Elkjøp probe store, men telenor hadde flere igjen 1 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Ligger en haug på Finn.no 15000 for 64 og 17-19000 for 256... Lenke til kommentar
Maek Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 På Storo ja, fikk den siste i Elkjøp probe store, men telenor hadde flere igjen Du vet ikke tilfeldigvis hvilken modell? Lenke til kommentar
BigZ12 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 På Storo ja, fikk den siste i Elkjøp probe store, men telenor hadde flere igjen Du vet ikke tilfeldigvis hvilken modell? Ringte de nå, og de hadde ikke telefoner igjen. Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Noen som har fått telefonen i Kristiansand? Er flere butikker som enda ikke har fått den, virket som noe problemer med posten Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Hurra! Jeg har deksel og skjermbeskytter ? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Denne burde vel ha bedre grep enn 6 og 7? Kanskje man kan kjøre «nude»? Tips til bra «glass»/gjennomsiktig beskyttelse som limes på baksiden, men som også beskytter kantene? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Hurra! Jeg har deksel og skjermbeskytter ? Glem det. Jeg har skjermbeskytter... Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Denne burde vel ha bedre grep enn 6 og 7? Kanskje man kan kjøre «nude»? Tips til bra «glass»/gjennomsiktig beskyttelse som limes på baksiden, men som også beskytter kantene? Hva med noe slikt? https://www.mobilefun.co.uk/olixar-flexicover-full-protection-iphone-x-gel-case-clear-64981 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Finnes det noe deksel på lager noe sted i Oslo, som ikke koster skjorta? Jeg har bestilt et tynt på nett, men det kommer ikke før over helgen Lenke til kommentar
goodomens Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Da var min levert av DHL , etter mange år med iPhone Plus så var det deilig å få en mer håndterbar størrelse på telefonen , samtidig som skjermen er stor ! Dette er nok den optimale størrelsen for en smart telefon i mine øyne ihvertfall. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 3. november 2017 Forfatter Del Skrevet 3. november 2017 Da var min levert av DHL , etter mange år med iPhone Plus så var det deilig å få en mer håndterbar størrelse på telefonen , samtidig som skjermen er stor ! Dette er nok den optimale størrelsen for en smart telefon i mine øyne ihvertfall. Helt enig, hatt Plus modellene i siden de kom, var litt skeptisk når jeg bestilte X, men det er kun behagelig med liten telefon men stor skjerm! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Fikk den siste de hadde på Telia Bogstadveien. Blei da 64GB og ikke 256GB som jeg hadde tenkt. Litt usikker på om jeg skal ta den i bruk eller ikke. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Da var min levert av DHL , etter mange år med iPhone Plus så var det deilig å få en mer håndterbar størrelse på telefonen , samtidig som skjermen er stor ! Dette er nok den optimale størrelsen for en smart telefon i mine øyne ihvertfall. Hvor bor du? Står at min er videreesndt fra oslo gardermoen kl 1005. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Finnes det noe deksel på lager noe sted i Oslo, som ikke koster skjorta? Jeg har bestilt et tynt på nett, men det kommer ikke før over helgen Jeg har plukket opp et slik, er hardplast, men med en interessant (på en god måte) feel. Er på lager på alnabru https://www.netonnet.no/art/aktuelt/apple-iphone/krusell-sandby-cover-iphone-x-stone/246778.14027/ Lenke til kommentar
goodomens Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Da var min levert av DHL , etter mange år med iPhone Plus så var det deilig å få en mer håndterbar størrelse på telefonen , samtidig som skjermen er stor ! Dette er nok den optimale størrelsen for en smart telefon i mine øyne ihvertfall. Hvor bor du? Står at min er videreesndt fra oslo gardermoen kl 1005. Tønsberg Lenke til kommentar
cyra82 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Angående trådløs lading, iPhone X kan jo lades hurtig om man har den rette laderen. Men hva med trådløs lading? Ser en Belkin som er på 7,5 watt. Det er vel raskere enn den som er i esken, men ikke hurtiglading? Lenke til kommentar
kaje Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Angående trådløs lading, iPhone X kan jo lades hurtig om man har den rette laderen. Men hva med trådløs lading? Ser en Belkin som er på 7,5 watt. Det er vel raskere enn den som er i esken, men ikke hurtiglading? Det er det raskeste iPhone kan lade trådløst, hurtigladeren er vel på 29w trur jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå