Strym85 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Det er sant. Fikk bekreftelse klokken 09.12, så var relativt tidlig i køen. Lenke til kommentar
svor Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 ..Noen som har fått sporingsnummer fra Telenor enda? Lenke til kommentar
cyra82 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Noen som har bestilt fra OneCall?Kø? Endret 2. november 2017 av cyra82 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Da er i hvert fall. min ordre fra kl 0906 på Apple, med estimert levering 6.november, sendt avgårde. Håper det sendes tidligere for andre her Lenke til kommentar
chelseafan95 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Da er i hvert fall. min ordre fra kl 0906 på Apple, med estimert levering 6.november, sendt avgårde. Håper det sendes tidligere for andre her Min ordne fra kl 09:04 er nå sendt fra Apple. Har fått sendingsnummer men finner ingenting foreløpig når jeg søker på DHL. Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 står at jeg skal ha min 3 nov,kjøpt hos apple.no expresslevering...står forsatt under behandling hos meg Lenke til kommentar
Ratatouille Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Da er i hvert fall. min ordre fra kl 0906 på Apple, med estimert levering 6.november, sendt avgårde. Håper det sendes tidligere for andre her Min ordne fra kl 09:04 er nå sendt fra Apple. Har fått sendingsnummer men finner ingenting foreløpig når jeg søker på DHL. Eksakt det samme her nå. Står som sendt, men dukker ikke opp noe enda på sporingsnummer. Kult at det er progresjon nå. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Nå står det som sendt hos apple Lenke til kommentar
goodomens Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Der ble min ordre på Apple.no oppdatert til Sendt og fikk DHL sporingsnummer, la inn ordren kl 09:02 , sølv 64GB Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Da har jeg fått beskjed fra Apple at min iPhone X er sendt Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Ser ut til at alle som bestillte hos Apple har fått bekreftelse (de som får ved lansering). Min er forventet levert i Haugesund i morgen. Endret 2. november 2017 av Galneryus Lenke til kommentar
Youssef_Me Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Da er i hvert fall. min ordre fra kl 0906 på Apple, med estimert levering 6.november, sendt avgårde. Håper det sendes tidligere for andre her Jeg tror du får den imorgen, jeg fikk utsendelse samtidig som deg, og jeg har 3. november. Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 da er min sendt,sjekket nå nettopp langhelg,premier league,øl ,bitcoin inn på konto og ny telefon...kan ikke bli bedre håper alle er heldig med sin bestilling 2 Lenke til kommentar
Joakimsjo Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Plutselig hadde Eplehuset iPhone X 256 med status «På nettlager» Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Jeg har også fått levering bekreftelse fra Telia nå. Jeg har også fått sporingsnummer fra posten. 64GB Sølv. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 2. november 2017 Forfatter Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Sendt fra Apple hos meg også nå Levering i morgen! Endret 2. november 2017 av -lemoncake Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 ..Noen som har fått sporingsnummer fra Telenor enda?Har enda ikke fått noe.. Lenke til kommentar
Joakimsjo Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Igjen, Eplehuset på lager. Det samme skjedde med Stellargrå. Enda på lager 12:48 12:50 tomt: 12:54 https://eplehuset.no/iphone/iphone-x/iphone-x-256gb-silver Virker som det var en på lager. Kunne kun legge en i kurven og når det ble tomt kunne man legge opptil flere i kurven samtidig. Endret 2. november 2017 av Joakimsjo Lenke til kommentar
iCar Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Kunne tenkt meg å høre hva som er status for de lenger bak i Telia køen. Var selv 700, så regner ikke med å få min på fredag. Men hadde vært greit å sett hvor langt bak i køen som faktisk får på første runde.Pappa bestilte rundt 10:50 en hvit 256gb og sto også pakker varer og at den blir sendt imorgen der også Jøss, kanksje ingen bestilte hvit da Jeg fikk bekreftelse 09:50, men tviler på at min kommer imorgen. Sapce Gray 256, som nesten alle bestiller tydeligvis. jeg bestille også en hvit en 256gb...bekreftet epost kom kl. 09.28....og det står fortsatt Ikke på lager!! Hmm, merkelig. Får nå håpa at ikke kø-systemet til Telia svikter og folk ikke får i riktig rekkefølge. Da blir det mange mindre fornøyde kunder. Kan ikke stole på det kø nummeret, jeg var nr 5 og kom inn til bestilligen rundt 09:09 men av en eller annen merkelig grunn så fikk jeg ikke betalt, prøvde ca 5-6 forskjellige debet og kredittkort, tilslutt måtte jeg vente ca 1t på hjelp fra chat, turde ikke gå ut av siden i frykt for å miste plassen. Rundt klokken 10 fikk personen fra chat lagt inn bestilling for meg.. Pga dette så er jeg nok fra å være en av de første til å være ganske langt bak i køen Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Der var min og sendt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå