Mala Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Mytrendyphone har jeg ikke hørt mye positiv omtale fra. Sikkert greit produkt, men akkurat den nettbutikken styrer jeg unna Har faktisk bare godt å si fra den kanten. Rask levering og bra priser på sånn mikk-makk jeg har bestilt. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Har levering på mandag på alle bestillingene, men har enda et håp om levering på fredag Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 FaceId lar seg lure av tvillinger ihvertfall: Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Mytrendyphone har jeg ikke hørt mye positiv omtale fra. Sikkert greit produkt, men akkurat den nettbutikken styrer jeg unna Fungerer stort sett greit hvis du bestiller derfra men det lønner seg å sjekke prisene først. Tar blodpris på enkelt produkter. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Fikk bestillingslink fra telenor for 5minutter siden at den er på lager så ser lovende ut dette Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Jeg også, men når jeg trykker på linken så kommer jeg bare til forhåndsbestilling?? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Jeg også, men når jeg trykker på linken så kommer jeg bare til forhåndsbestilling?? Får bare opp forhåndsbestillingssiden hvis du går via nettbutikken hos meg ihvertfall .. men den lignet veldig på det men fikk par ekstra steg så tror det stemmer:) Lenke til kommentar
deleder Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Jeg også, men når jeg trykker på linken så kommer jeg bare til forhåndsbestilling?? Ikke nedre på farge eller størrelse. Trykk på linken og så blar du deg ned. Fått en link jeg og. 256 GB sølv. Skulle egentlig hatt 64 Space Grey. Hvis noen vil bytte er det intr. Endret 31. oktober 2017 av deleder Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Jeg fikk opp linken, men etter kredittsjekk får jeg feilmelding om at jeg ikke kan ha mer enn to swap avtaler samtidig. Selv om jeg jo skal bytte inn den ene. Må ringe nettbutikken imorgen, så får vi håpe linken ikke blir ugyldig av dette forsøket. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Det gikk nå. Det sto fortsatt «Forhåndsbestill» nede på aiden, men når jeg begynte å bla oppover igjen så kom det ned en linje med en blå knapp hvor det sto «Velg med SWAP» eller noe sånt. Sikkert bare en bug på mobilsiden ? 1 Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Det gikk nå. Det sto fortsatt «Forhåndsbestill» nede på aiden, men når jeg begynte å bla oppover igjen så kom det ned en linje med en blå knapp hvor det sto «Velg med SWAP» eller noe sånt. Sikkert bare en bug på mobilsiden ?Så bra det ordnet seg! Var sånn på den vanlige nettsiden og måtte ty til skikkelige midler så ikke noe skjærer seg i siste liten? Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Da fikk jeg bestilt 256GB sølv fra Telenor. Jeg har en ekstra lenke til 64GB sølv hvis noen er gira Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Da fikk jeg bestilt 256GB sølv fra Telenor. Jeg har en ekstra lenke til 64GB sølv hvis noen er gira Ja takk Lenke til kommentar
deleder Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Jeg er også supergira på en link! Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Bestilte hos Telenor nå. Lov til å håpe på at de sender telefonen i morgen? Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Dere som har fått bestillingslink fra Telenor, hvilket tidspunkt forhåndsbestilte dere? 1 Lenke til kommentar
wa393 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Har noen linken til 256 GB sølv til overs så tar jeg gjerne den. Takker og bukker. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Dere som har fått bestillingslink fra Telenor, hvilket tidspunkt forhåndsbestilte dere? Fikk Mail om registrert reservasjon 09:53 Endret 31. oktober 2017 av mckvakk Lenke til kommentar
deleder Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Bestilte hos Telenor nå. Lov til å håpe på at de sender telefonen i morgen? De sender nok så du har den fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå