clarke133 Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Hva anbefaler dere av herdet glass på fronten? Sånn protector. Ser apple.no har en fra Belkin, men den har fått svært ymse kundevurderinger rundt omkring. Noen andre tips?Jeg er veldig fornøyd med Empire sine. Finner de på eBay.Vanskelig å legge de på? Fra Kina? Hva betalte du?Veldig lett å legge på. De kommer fra USA og sendes med DHL. Jeg betale $5 for en pakke med to stykker. HAr du noen link? Jeg har søkt og finner bare møkk fra Kina.. Lenke til kommentar
kaje Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Pratet med telia nå, å dem tilbyr faktisk ikke plus forsikringen sin for iPhone X med 256gb,kum 64gb,pga.prisen. Dårlig.. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Skikkelig teit spørsmål : om man skal lade trådløst, må man da alltid ta av deksel ? Hvis ja så er det jo like enkelt å plugge i ladekabel. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 27. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2017 Skikkelig teit spørsmål : om man skal lade trådløst, må man da alltid ta av deksel ? Hvis ja så er det jo like enkelt å plugge i ladekabel. Nei, skal være mulig å lade med deksel på. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Førstemann i køen hos min lokale Telenorbutikk på en 256GB Space Gray, levering 13-20 november fra Apple Store, bestilt kl 09:09. Tar den der den kommer først så kansellerer jeg det andre stedet. Har bestilt originalt skinndeksel fra Apple. 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Pratet med telia nå, å dem tilbyr faktisk ikke plus forsikringen sin for iPhone X med 256gb,kum 64gb,pga.prisen. Dårlig..Elendig det gjør nok Telenor. Skal sjekke. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Det er kjekt å vite, hvis ikke så er de ekstra 99 kr per mnd jeg betaler på abbo til madammen bortkastet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Hva anbefaler dere av herdet glass på fronten? Sånn protector. Ser apple.no har en fra Belkin, men den har fått svært ymse kundevurderinger rundt omkring. Noen andre tips?Jeg er veldig fornøyd med Empire sine. Finner de på eBay.Vanskelig å legge de på? Fra Kina? Hva betalte du?Veldig lett å legge på. De kommer fra USA og sendes med DHL. Jeg betale $5 for en pakke med to stykker. HAr du noen link? Jeg har søkt og finner bare møkk fra Kina.. Hm, kan ikke se at dem har kommet med iP X glass ennå. Kan være det kommer etterhvert. Da ville jeg sett på ZAGG sine glass, men de koster vesentlig mer. Eventuelt Spigen (https://www.spigen.com/collections/iphone-x). Lenke til kommentar
atwater Skrevet 27. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2017 Bestilte to ordre og begge har nå status "Klargjøres for sending", men regner ikke med at de blir sendt før til uken! But still 1 Lenke til kommentar
Joakimsjo Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Bestilte rett over 09:08 og har fått bekreftet levering 6-9. november. Bestilte på Apple Store! Lenke til kommentar
C.. Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Ble en iPhone X 64 GB stellegrå på meg. Bestilte på Apple, men ikke fått noen leveringsdato enda så forbereder meg på å måtte vente en god stund. Lenke til kommentar
asle96 Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Bestilte to ordre og begge har nå status "Klargjøres for sending", men regner ikke med at de blir sendt før til uken! But still Samme her 2 seperate ordre. Begge er 256 stellargrå. Lenke til kommentar
chelseafan95 Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Bestilte 09:04 fra Apple Store-appen og fått bekreftet levering 3. november. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Og jeg sitter her med en 8+, føler meg forbikjørt og teller på knappene om jeg skal modell X. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Bestilte iPhone X noen minutter over kl 9 i dagtidlig; står nå at den klargjøres for sending *imponert* Ble 256GB Stellargrå-utgaven på meg. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Bestilte iPhone X noen minutter over kl 9 i dagtidlig; står nå at den klargjøres for sending *imponert* Ble 256GB Stellargrå-utgaven på meg. Samme her. 9:06 og levering 3. november. Nå gjenstår det bare å finne deksel, usb ørepropper og herdet glass. Noen tips til herdet glass/deksel? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Bestilte iPhone X noen minutter over kl 9 i dagtidlig; står nå at den klargjøres for sending *imponert* Ble 256GB Stellargrå-utgaven på meg. Samme her. 9:06 og levering 3. november. Nå gjenstår det bare å finne deksel, usb ørepropper og herdet glass. Noen tips til herdet glass/deksel? Jeg endte opp med denne kombinasjonen https://www.mobilefun.co.uk/olixar-exoshield-tough-snap-on-iphone-x-case-black-clear-64206 https://www.mobilefun.co.uk/olixar-iphone-x-case-compatible-tempered-glass-screen-protector-64982 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Skal da ikke surre/pakke inn telefonen; det er en bruksgjenstand. Lenke til kommentar
htyske Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Hvis noen har en Telenor-link til overs på en 64 gb så mottas den med takk. #forhåndsbestiltmedubekreftetleveringsdato Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Skal da ikke surre/pakke inn telefonen; det er en bruksgjenstand. Jeg skal pakke inn min bedre enn noen gang . Men bra det er valgfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå