bbios Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Har prøvd trådløs lader par dager nå med iPhone X, har da satt den når jeg legger meg.. stått opp til ladet telefon, Men i dag når jeg sto opp var telefonen fri for strøm og veldig varm, noen som har opplevd det?? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Vil ett iPhone 11 deksel passer iPhone XR? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 MobilNerd skrev (59 minutter siden): Vil ett iPhone 11 deksel passer iPhone XR? Ja. Men siden kameraene på baksiden er forskjellige så blir det litt tomme områder, men det er du vel inneforstått med. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Hvor mye tror dere jeg kan få for en helt ny iPhone 7 128GB? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Stikk på Finn og se om du finner noen i tilsvarende tilstand og legg deg litt lavere. Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Fikk en iPhone 6 fra en kompis med et problem, hjem-knappen er løs og responderer ikke. Nå har jeg kommet meg til en plass hvor jeg tilsynelatende ikke kommer videre - etter at jeg oppgraderte OSet og kjørte inn sikkerhetskopien ble skjermen lik bildet under. Forslag til hvordan dette kan løses uten utskiftning av hjem-knappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå