Centy88 Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Kjøp ny Iphone pro 11 ! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 det blir altfor dyrt for meg Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Neida jobb mer og spar mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 (endret) Neida jobb mer og spar mer Sparer ganske mye ved å ikke kjøpe IPhone 11 pro. Endret 15. oktober 2019 av Slettet+234981 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 Kan hive meg på denne og rapportere om lik opplevelse her. Tipper dette er en bug som blir fikset opp i snart (forhåpentligvis) Har noen opplevd safaribug (lastet ferdig og hvit side) etter IOS/IPADOS 13.1.3 som ble offentlig publiser 15 oktober ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 (endret) Har noen opplevd safaribug (lastet ferdig og hvit side) etter IOS/IPADOS 13.1.3 som ble offentlig publiser 15 oktober ?Vel .. i dag med 13.1.3 uten mørkt tema opplevde jeg den hvite loadede safari page igjen. Force close browseren og starte igjen løser det Endret 20. oktober 2019 av syar2003 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 (endret) Er det mulig å få bort det forpulte enjhørning drittet som dukker opp under emojis etter den siste store oppdateringen? Permanent ? Det må være noe av det ekleste jeg har sett slengt inni der. Endret 22. oktober 2019 av Mala Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Er det mulig å få bort det forpulte enjhørning drittet som dukker opp under emojis etter den siste store oppdateringen? Permanent ? Det må være noe av det ekleste jeg har sett slengt inni der. Haha, nå ble jeg nysgjerrig. Her du skjermdump å dele? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 (endret) Denne gjengen her Kan «skjule» det om jeg trykker på den klokka som indikerer ofte brukte emojisymbol. Da hoppe de bort, til man trykker på klokke symbolet igjen. Så sånn sett går det jo, til man trykke borti den igjen hehe. Endret 22. oktober 2019 av Mala 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Bruker heller ikke sånt. Så har fjernet det med metoden her. https://www.igeeksblog.com/how-to-get-rid-of-memoji-stickers-on-iphone-ipad/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 (endret) Den måten fungerer kun i aktuelle SMS dessverre, altså du må gjøre det samme for hver bidige SMS . Jeg har lyst å få dritten bort fra tastature uavhengig av app. Syns ikke noe om at Apple putter slik bloatware dritt inn utan at man kan få valget om å i hvert fall deaktivere det skikkelige. Ser ut til at surpress metoden er den beste, den lagres jo når man går ut av appen. Og så lenge pølsefingrene ikke kommer borti igjen er jo styggdommen borte. Endret 23. oktober 2019 av Mala Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Den måten fungerer kun i aktuelle SMS dessverre, altså du må gjøre det samme for hver bidige SMS . Jeg har lyst å få dritten bort fra tastature uavhengig av app. Syns ikke noe om at Apple putter slik bloatware dritt inn utan at man kan få valget om å i hvert fall deaktivere det skikkelige. De er borte helt hos meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Nok en iOS 13 bug da De er borte helt hos meg. I facebook messenger/Safari eller hvilket som helst annen app med input? Merkelig at det ikke fungerer her da Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 (endret) Var visst ikke helt borte allikevel. Kommer opp igjen når en trykker(toggler) på klokkeknappen . Er ganske sikker på at dette kom med 13.1.3 som jeg la inn tidligere i uka. Eller så har de bare vært skjult (og jeg har ikke svipet til høyre) Endret 23. oktober 2019 av syar2003 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Noen som vet om/når vi får swype mulighet med Norsk tastatur ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Var visst ikke helt borte allikevel. Kommer opp igjen når en trykker(toggler) på klokkeknappen . Er ganske sikker på at dette kom med 13.1.3 som jeg la inn tidligere i uka. Eller så har de bare vært skjult (og jeg har ikke svipet til høyre) Ja akkurat, da er vi i samme båt Lenke til kommentar
atwater Skrevet 23. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2019 Fiks på det er å installere et annet tastatur! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Fiks på det er å installere et annet tastatur! Vet det og har prøvd noen over årene både på android og ios. Bruker helst det som er native. Man må også ha støtte for Norsk. Om du har noen gode forslag er jeg takknemlig om du deler det og erfaringer ? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 23. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2019 Vet det og har prøvd noen over årene både på android og ios. Bruker helst det som er native. Man må også ha støtte for Norsk. Om du har noen gode forslag er jeg takknemlig om du deler det og erfaringer ? Etter at jeg startet på betakjøret tidligere i år så gikk jeg over til Gboard og har ikke sett meg tilbake etter det. Det har støtte for norsk, kanskje bedre enn apple. Selve tastaturet er like responsivt som Apple sitt. Lenke til kommentar
minim Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 (endret) Var visst ikke helt borte allikevel. Kommer opp igjen når en trykker(toggler) på klokkeknappen . Er ganske sikker på at dette kom med 13.1.3 som jeg la inn tidligere i uka. Eller så har de bare vært skjult (og jeg har ikke svipet til høyre) Det er fixet i siste 13.2 betaen. Hadde samme greiene før jeg også, men nå må jeg sveipe mot høyre for å få dem frem. Endret 23. oktober 2019 av minim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå