Lami Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Har dere erfaring med Baseus kabler? Slutter de å funke etterhvert? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Ehm okay. Hva skal dette bety?: Jeg kjøpte den i Norge på Power ... Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Har du kvittering så skal det gå fint. Lenke til kommentar
trym177 Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Da har jeg omsider fått tid til å utføre en helt ren installasjon av iOS 13.1 i håp om at det skulle løse kamera problemene mine. Men det ser altså ut til at her er det en hardware feil dessverre. Så da er det frem med den trofaste iPhone SE for en liten stund Hva var feil med kameraet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 (endret) Hele kamera modulen døde ut av det blå. Front,bak og blitz. Helt kaputt. Aldri opplevde lignende før. Endret 10. oktober 2019 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 (endret) Fy flate så elendig Safari har blitt på iPhone? Har i grunn brukt Chrome ganske så lenge nå, men tenkte for morro skyld å prøve Safari igjen etter iOS 13 katastrofen. Førsteinntrykket var at det var skjedd en del pent siden sist. Men etter noen uker nå så opplevelser jeg stadig at sider ikke lastes inne, sidene registrerer feiltrykk over hele linja og jeg ender opp med å ha trykket på en reklame eller annet dritt i stedet for artikkelen jeg skulle inn på. Dette forumet her er i hvertfall rævkjørt. Andre som har opplevd det samme? Blir kjapt tilbake til Chrome kjenner jeg Endret 13. oktober 2019 av Mala Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Fy flate så elendig Safari har blitt på iPhone? Har i grunn brukt Chrome ganske så lenge nå, men tenkte for morro skyld å prøve Safari igjen etter iOS 13 katastrofen. Førsteinntrykket var at det var skjedd en del pent siden sist. Men etter noen uker nå så opplevelser jeg stadig at sider ikke lastes inne, sidene registrerer feiltrykk over hele linja og jeg ender opp med å ha trykket på en reklame eller annet dritt i stedet for artikkelen jeg skumme inn på. Dette forumet her er i hvertfall rævkjørt. Andre som har opplevd det samme? Blir kjapt tilbake til Chrome kjenner jeg Ja det er noe som har skjedd iløpet av de siste oppdateringene. Har akkurat samme problemer. Spesielt det med sider som plutselig slutter å laste.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Samme erfaring her med siste iOS 13 oppdatering. Synd for jeg bruker helst safari på iPad og iPhone Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Batteristanden min er på 85%. Kan det forklare dårlig batterilevetid? Hva burde jeg gjøre nå? Reklamere? Kjøpe ny iPhone? Bytte batteri hos Eplehuset? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Samme erfaring her med siste iOS 13 oppdatering. Synd for jeg bruker helst safari på iPad og iPhone Kan hive meg på denne og rapportere om lik opplevelse her. Tipper dette er en bug som blir fikset opp i snart (forhåpentligvis) Lenke til kommentar
minim Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Kan hive meg på denne og rapportere om lik opplevelse her. Tipper dette er en bug som blir fikset opp i snart (forhåpentligvis) Klarer dere å reprodusere den? Jeg er på 13.2 beta og har ikke merket noe, men kan gjerne teste det om det kan gjenskapes og få rapportert det inn om det ikke er ordnet i betaen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Det er helt opp og ned. Løsningen er at jeg må lukker Safari og prøve igjen. Om du ikke har dette problemet, så er du jo good to go Lenke til kommentar
minim Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Det er helt opp og ned. Løsningen er at jeg må lukker Safari og prøve igjen. Om du ikke har dette problemet, så er du jo good to go Var mer for å kunne reprodusere det å melde inn en bug rapport om det, men har som sagt ikke merket det på betaen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Det er ingen crash eller feilmelding. Det som skjer er «ingenting», safari er helt blank selvom siden er lastet Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 (endret) Lastet en side som vises helt hvit . Personlig tror jeg det har å gjøre med introduksjonen av darkmode. Endret 13. oktober 2019 av syar2003 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Mistenker det samme, men ikke testet det selv, da jeg ikke gidder å switche tilbake. Antar det blir fikset snart uansett, så i mellomtiden så får jeg leve med at jeg må lukke Safari og starte den på nytt en gang i blant. Det skjer sjeldent heldigvis Lenke til kommentar
minim Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Har dere prøvd å slettet cache og cookies bare for å se om det er noe grums som henger igjen der? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Noen som jobber på elkjøp og vet hva batteriskifte koster? Det står «fra 800kr». Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Har dere prøvd å slettet cache og cookies bare for å se om det er noe grums som henger igjen der? Fink ny telefon etter service og startet med blanke ark. Så høres rart ut. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 (endret) bytte batteri til 800-1000kr eller kjøpe ny iphone 8 128gb til 5000,-? jeg har idag iphone 7 128gb, fant ikke igjen iphone 7 tråden så posta her. Endret 15. oktober 2019 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå