Merko Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 ok, hun har en iphone 6s. Så Xs blir jo et hopp i størrelse, takk for tipset nå vet jeg ikke med dama di, men ofte har de jo litt mindre hender i tillegg, så da blir det nok litt knotete med for stor skjerm, tror jeg da. De har jo gjerne telefonen litt rundt om kring på kroppen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Det rareste jeg ser er damer med Plus versjon. Altså de sliter hver gang jeg ser de. Lenke til kommentar
minim Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Samboeren min vil ikke bytte fra 5s eller hva de små heter bare fordi at alle de nye er så digre tilbydde min Xs når jeg byttet, men den ble for stor. Om du kjøper større enn hun har så kjøp et sted med åpent kjøp så er det mulig å få gjort om på det etterpå. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 For den som har Samsung TV (2018 eller nyere?) så er AirPlay tilgjengelig, og Apple TV appen har ankommet. Funker fint :o) Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Funker ikke på min 2018 Q9F. Må programvare oppdateres først? Finner ingen oppdatering. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 (endret) Funker ikke på min 2018 Q9F. Må programvare oppdateres først? Finner ingen oppdatering. Dukket opp hos meg før oppdateringen til 12.3/10.14.5 på duppedittene. Foretok ingen oppdatering av TV nå. Dette ble nok installert med oppdateringen som kom for et par (?) uker siden og enten fjernaktivert eller trigget av dato dvs en timer som ble installert da. Vi labananer får det sikkert først slik at du sliper barnesykdommene ;o)) Programvareversjonen min er 1251. Endret 13. mai 2019 av 1J7HHBGW Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Har versjon 1251 på TV jeg også, men TV dukker ikke opp på AirPlay. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Har versjon 1251 på TV jeg også, men TV dukker ikke opp på AirPlay. Tipper de sluser og overvåker. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Ser ut til noe av dette bruker posisjon på tlf min hele tiden. Hva skjer med det? Kan være rett etter skrudd på tlf og...! Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Face ID har plutselig sluttet å fungere, og det hjelper ikke å resette ID eller starte telefonen på nytt. Skjedde plutselig over natta... Var det dette det har skriverier om i sommer? Jeg har forsøkt å finne litt info om det, men har ikke kommet på noen løsning. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Skjedde med meg også for et par måneder siden. Jeg slettet ansiktet, og la det inn på nytt. Har fungert knirkefritt etter det igjen. Har Xs. Er det dette du har gjort, når du "resetter ID"? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Skjedde med meg også for et par måneder siden. Jeg slettet ansiktet, og la det inn på nytt. Har fungert knirkefritt etter det igjen. Har Xs. Er det dette du har gjort, når du "resetter ID"? Takk for svar. Ja, slettet og la inn på nytt, men fungerer fremdeles ikke. Vurderer gjenoppretting, men vil helst unngå den jobben ? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Du har ikke mulighet for en backup? I såfall er det jo ikke store «jobben» Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Du har ikke mulighet for en backup? I såfall er det jo ikke store «jobben» Har kun iCloud backup, ikke full backup i iTunes. Det tragikomiske er at jeg hver eneste dag den siste uken har tenkt jeg skulle ta full backup før jeg eventuelt la inn iOS 13. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Er det så mye mer du trenger enn det da? Altså, vi er alle forskjellige - ikke misforstå, men for meg så holder det i lange baner med iCloud backup, der ligger jo "alt" med unntak av kanskje dokumenter og annet kjafs du har lagret lokalt på mobilen Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Er det så mye mer du trenger enn det da? Altså, vi er alle forskjellige - ikke misforstå, men for meg så holder det i lange baner med iCloud backup, der ligger jo "alt" med unntak av kanskje dokumenter og annet kjafs du har lagret lokalt på mobilen Takker ?. Ser jeg har en iCloud kopi fra I går, men den er på 10GB. Stemmer det at jeg må først slette alle innstillinger på telefonen, og deretter gjenopprette fra sikkerhetskopi fra iCloud? Kan jeg velge bort at den skal gjenopprette info fra de ulike appene? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 noen som har prøvd ON lightning kabler? https://www.netonnet.no/art/tillbehor/mixmatch/lightning-kabel/on-lightning-cable-palace-blue-1m-1a/1007219.15582/ Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Nop. Er bare 1A da så not me for anyways Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 noen som har prøvd ON lightning kabler? https://www.netonnet.no/art/tillbehor/mixmatch/lightning-kabel/on-lightning-cable-palace-blue-1m-1a/1007219.15582/ Har noen av de jeg. Funker fint og ikke fått noen feil på de så langt. Målte strømmen på lading av iPad lå på 2,1A. Hvis kvaliteten er dårlig så kan det være lurt å ikke kjøpe de lengste men 0,5m og 1m funker fint. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Nop. Er bare 1A da så not me for anyways Hvordan lader du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå