d'espresso Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Nope, er slik den nye ikke forstyrr fungerer. Farken. Det kan da virkelig ikke stemme? Hva skulle være poenget med det? "Nye".. Har noe blitt bedre på noe vis, da? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 (endret) Farken. Det kan da virkelig ikke stemme? Hva skulle være poenget med det? "Nye".. Har noe blitt bedre på noe vis, da? Ja, på mange måter spør du meg. Har vært nært ubrukelig for min del så langt sett bort fra funksjonen om natta. Nå er det veldig mange nye og nyttige funksjoner: https://www.macrumors.com/how-to/use-ios-12-do-not-disturb/ "Do not disturb at bed time" har også blitt skilt ut som en egen greie: https://www.macrumors.com/how-to/enable-ios-12-bedtime-feature/ Endret 21. september 2018 av Nimrad Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Ja, på mange måter spør du meg. Har vært nært ubrukelig for min del så langt sett bort fra funksjonen om natta. Nå er det veldig mange nye og nyttige funksjoner: https://www.macrumors.com/how-to/use-ios-12-do-not-disturb/ "Do not disturb at bed time" har også blitt skilt ut som en egen greie: https://www.macrumors.com/how-to/enable-ios-12-bedtime-feature/ Det så bra ut! Bare håper de fjerner det varselet, så er vi der. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Jeg skjønner faen ingenting. 12W iPad lader + original 2m ladekabel: 1A 12W iPad lader + tredjepartskabel: 1.6A. Det lader rett og slett tregere. Føler meg svindlet. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 hurtiglading er vel offisielt bare med usb c til lightning kabel? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Det som betegnes som hurtigladning går under USB-C Power Delivery protokollen og støttes kun ved bruk av USB-C strømadapter som støtter Power Delivery og bruk av USB-C til Lightningkabel. Men du har jo alltid fått raskere lading ved bruk av Apple sine 10W og 12W strømadaptere til iPad helt siden iPhone 6S eller var det iPhone 7. Ikke like raskt som Power Delivery, men langt raskere enn 5W strømadapter. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 (endret) Korrekt. Har alltid ladet kjapt, men hvordan kan originalkabel gi så dårligere A? Jeg har skrevet dette før og noen her har erfart det samme føler jeg? Bare tenker om jeg kan få den byttet eller noe. Endret 24. september 2018 av Lami Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Det som betegnes som hurtigladning går under USB-C Power Delivery protokollen og støttes kun ved bruk av USB-C strømadapter som støtter Power Delivery og bruk av USB-C til Lightningkabel. Men du har jo alltid fått raskere lading ved bruk av Apple sine 10W og 12W strømadaptere til iPad helt siden iPhone 6S eller var det iPhone 7. Ikke like raskt som Power Delivery, men langt raskere enn 5W strømadapter. Om jeg kjøper en usb-c til lightning, kan jeg da hurtiglade fra min ThinkPad x1 carbon 6gen(2018)? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Fikk kjøpt en meget pent brukt iPhone X i dag, men vil gjerne bytte ut glassbeskytteren som fulgte med på skjermen. Er Panzerglass til 249,- hos Elkjøp av god kvalitet? Eller har noen andre kjappe alternativer fra eBay å komme med? Irriterende at Eplehuset her i byen har stengt ned..de hadde jo en slik maskin som la Belkin glass 100% pent på skjermen Brukte den selv på iPhone SE og har aldri hatt en skjermbeskytter som ser så bra ut på en telefon før. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Om jeg kjøper en usb-c til lightning, kan jeg da hurtiglade fra min ThinkPad x1 carbon 6gen(2018)? Så lenge porten du lader fra støtter det, så ja. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Stemmer. Kjøper en kabel og tester Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Stemmer. Kjøper en kabel og tester Bare husk at apple inntil videre har den eneste godkjente kabelen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Takk for innspill. Vurderte faktisk eBay, men bestilte fra Apple store appen?? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Takk for innspill. Vurderte faktisk eBay, men bestilte fra Apple store appen??Kommer Mfi sertifiserte kabler fra andre etterhvert, ryktene sier 2019 atm... Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Ser ingen grunn å vente. Apple sine USB-C kabler har holdt godt her. Misbrukt av barna uten noe tegn til slitasje som lightning-kablene fra Apple får etter en uke. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Fikk kjøpt en meget pent brukt iPhone X i dag, men vil gjerne bytte ut glassbeskytteren som fulgte med på skjermen. Er Panzerglass til 249,- hos Elkjøp av god kvalitet? Eller har noen andre kjappe alternativer fra eBay å komme med? Irriterende at Eplehuset her i byen har stengt ned..de hadde jo en slik maskin som la Belkin glass 100% pent på skjermen Brukte den selv på iPhone SE og har aldri hatt en skjermbeskytter som ser så bra ut på en telefon før. Jeg har prøvd litt forskjellig, og er faktisk mer fornøyd med denne enn Panzerglass. https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B075H6CRGV/ref=oh_aui_i_d_old_o1_img?ie=UTF8&psc=1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Takk for tips Den kommer ikke i konflikt med original skinndeksel i fra Apple, vet du det? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Takk for tips Den kommer ikke i konflikt med original skinndeksel i fra Apple, vet du det? Neida. Kjør på 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Hva med Domeglass? Noen som har testet den? Den ser ut til å være godt likt blant youtuberne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå