ExTerminator Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg har et GW FX 5600 ultra 780 XP 256 Pro Oppe i hjørnet til venstre skal det være en strømkontakt. Den er ikke der på mitt kort. Det ser ut som den er glemt bort....ingen spor av loddetin, så den har ikke falt av. Finnes det kort av denne typen uten strømkontakt? Kortet virker med strøm fra bare AGP porten, men det yter svært dårlig. Driverne setter "default" core/mem på 325/500 som er non-Pro versionen. Hva er dette? Hva skal jeg gjøre? Vennligst svar "ASAP" Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 viste ikke at man trengte ekstra strøm til dette kortet(er du sikker på dette) var det noe strømkabler som fulgte med kortet ditt.! ser nesten ut som det er en ekstrakontakt til kortet ditt av noe slag... Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Det står i bruksanvisningen at det er en strømkontakt som skal kobles for at kortet skal fungerer skikkelig. Det skal brukes samme type som for hardisker. Jeg har lenge lurt på hva fanken som er feil med kortet... Det skal yte core/mem 350/700 default... men glitcher hvis jeg nærmer meg over 350/600... Driverne setter bare 325/500 som default under installasjon.. På Gainward sine hjemmesider står det: - Requires an available hard disk drive power dongle (smaller floppy disk drive connector is not sufficient) - Requires 300W above power supply Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det står i bruksanvisningen at det er en strømkontakt som skal kobles for at kortet skal fungerer skikkelig. Det skal brukes samme type som for hardisker. Jeg har lenge lurt på hva fanken som er feil med kortet... Det skal yte core/mem 350/700 default... men glitcher hvis jeg nærmer meg over 350/600... Driverne setter bare 325/500 som default under installasjon.. På Gainward sine hjemmesider står det: - Requires an available hard disk drive power dongle (smaller floppy disk drive connector is not sufficient) - Requires 300W above power supply Du sitter vel og klokker kortet i 2D mode. FX kort går i 2D og 3D separat så du må klokke 3D. Du kan gjøre det ved nVidias coolbit klokking, men nå er jeg for trøtt til å foklare, noen sier det nok i løpet av dagen Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det kortet er basert på FX5600 brikken, som ikke trenger ekstra strømkontakt, i motsetning til FX5600 Ultra. Det er bare Gainward som kaller samtlige FX kort for noe med Ultra, siden det går an å overklokke de litt. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg har lenge lurt på hva fanken som er feil med kortet...Det skal yte core/mem 350/700 default... men glitcher hvis jeg nærmer meg over 350/600... Driverne setter bare 325/500 som default under installasjon.. Først og fremst, det er ikke et GeForce FX 5600ULTRA kort du har, men kun et FX 5600 kort Kanskje denne artikkelen kan gi deg et svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå