Minty123 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 har drevet å tittet litt på cordless muser.. men i "gamle dager" var de omtrent umulige å spille med pga litt delay fra du gjorde noe med musen til det skjedde.. er dette fortsatt et problem med denne musen for eksempel ? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 svar plz Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 nå har jeg faktisk bestilt den cordless musen, men enda ikke fått hentet den.. vil ting gå til ###### vist jeg skal spille for eksempel Desert Combat med den ? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Har aldri hatt noe særlig problemer med "cordless" mus, og det har gått greit å bruke i Counter-Strike, Battlefield 1942, Tribes 2 mm... Eneste problemet er kanskje hvis du går tom for batteri slik som jeg gjorde.. måtte opp i butikken for å skaffe nye, skal vedde på at de jeg spilte med ble sure Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 PandaMartin; Det du gjør her, hele 3 ganger!!, kalles bumping, og er ifølge retningslinjene ikke tillatt. Bumping er at du skriver samme gang på samme tråd etter hverandre, uten at noen andre svarer imellom, bare for å enten føre tråden lengre opp på "aktiv post" listen, eller for å gi den flere poster, og derfor virke mer interessant. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 ja, takk loeve.. jeg vet hva bumping er.. og det du gjør nå er å hjelpe meg og "bumpe" med å skrive en post full med crap jeg allerede vet om. og det der var foresten bare en bump... den andre inneholdt jo noe konstruktivt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Nei nei nei, det jeg gjør, er å informere deg om hva bumping er, og at det ikke er lov, i tilfelle du ikke visste det. Dette er på ingen måte verken "bumping", eller meningsløst. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 jeg trodde du forsto at etter et år på forumet og en god del posts har jeg forstått hva bumping er.. og bare postet for å poste noe.. ikke med den grunn at du trodde jeg ikke var informert angående bumping. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Nei nei nei, det jeg gjør, er å informere deg om hva bumping er, og at det ikke er lov, i tilfelle du ikke visste det. Dette er på ingen måte verken "bumping", eller meningsløst. Men PM da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå