HaakonKarstad Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 ... eller frokoster ? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) Egg og bacon på brødskiva med et glass iskald melk Endret 31. august 2017 av bshagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) Egg, bacon, pølser, bønner i tomatsaus. Eller brødskiver med italiensk salat og tomatskiver. Sjokolademelk er et must. Morgenstund er tull i grunn', så her gjelder det å trøstespise. Endret 31. august 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Glemte helt tomatbønner som Tom nevner, det er deilig sammen med egg og bacon Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) Eggs Benedict, laget riktig med god saus og perfekte egg ? Ønsker meg denne til Oslo, er supert; http://www.benedict.co.il/en/ Endret 31. august 2017 av BeyondALL 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Har flere,men nystekt brød med godt pålegg er ikke å forakte,f.eks ridderost, pastrami og eggehakk på samme skive er en vinner i min bok,heller ikke feil å avslutte en god søndagsfrokost med nystekte vaffler og hjemmelaget bringebærsyltetøy. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Arme riddere, bare at jeg bruker egg og kun litt melk hvis jeg føler for det, er ikke nødvendig overhode. Salt og pepper. Nam nam. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Brødskive med egg og bacon er en klassiker, ja. Ikke at en fersk Club Sandwich er å forakte heller! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Egg og bacon med kaffe, den typiske "full english" som det ser ut til at de fleste i Nord-Europa foretrekker. Jeg har også vent meg til den typiske søreuropeiske frokosten der man spiser noen søte bakevarer med kaffe og heller tar en større lunsj litt senere. Det fungerer helt fint, selv om jeg nok heller foretrekker en større frokost og å droppe den tidlige lunsjen. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Starter dagen med noe lett i magen Med litt salat blir jeg ikke lat Blir det mye fett så blir jeg bare trett Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Egg, bacon, pølse, bacon og toast ( full English ?) Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 (endret) Du glemte bacon. Endret 2. september 2017 av Soseks Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Eit grovt, nysteikt og godt surdeigsbrød, eggerøre med vårløk, cherrytomater frest i panne, toppa med parmesan. Appelsinjuice og mjølk ved sidan av. Ein god lysbrent kaffi etter frukosten. Det er søndagsfrukosten over alle for min del. Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Liker veldig godt ostesmørbrød! Utover det, pizza, burger, pølser til frokost om mulig! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Økologisk havregryn med økologisk melk, med valnøtter og gresskarkjerner. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 En god müsli med banan og rosiner. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Én eller to 100% grovbrødskiver med bremykt, eldorado tunfisk i olje (hakket i boksen), smøreost (reke, skinke eller bacon), og kvernet pepper. Vann til drikke med mindre man har en skvett pepsi max stående. Hvis jeg har middag fra dagen før, kan det hende jeg spiser lunsj (litt større måltid) til frokost. Greit med variasjon av og til. Egg, bacon, pølser, bønner i tomatsaus. Med toastet brød så har man "full English" ^^ Det holder en mett lenge. Godt av og til. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Definerer vi frokost som når en står opp eller første måltid? Må vente minst 1 time før jeg spiser og da blir det som regel at jeg venter til lunsj (frokost), hvor det blir grovt brød med et eller annet oppå Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Definerer vi frokost som når en står opp eller første måltid? Må vente minst 1 time før jeg spiser og da blir det som regel at jeg venter til lunsj (frokost), hvor det blir grovt brød med et eller annet oppå Hva er favorittpålegget, hvis man tar med i vurdéringen smak, pris, tekstúr, rénhet (kvernet eller renskåret kjøtt, protein), type (grønnsaker, kjøtt-, melkeprodukter)? ^^ Tenkte bare å slenge med denne som en morsom kuriosa https://erdetsunt.wordpress.com/kjott-og-helse/hva-er-bearbeidet-kjott/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå