Gå til innhold

Hva er din favorittfrokost?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Egg, bacon, pølser, bønner i tomatsaus. Eller brødskiver med italiensk salat og tomatskiver. Sjokolademelk er et must.

Morgenstund er tull i grunn', så her gjelder det å trøstespise.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Egg og bacon med kaffe, den typiske "full english" som det ser ut til at de fleste i Nord-Europa foretrekker. Jeg har også vent meg til den typiske søreuropeiske frokosten der man spiser noen søte bakevarer med kaffe og heller tar en større lunsj litt senere. Det fungerer helt fint, selv om jeg nok heller foretrekker en større frokost og å droppe den tidlige lunsjen.

Lenke til kommentar

Én eller to 100% grovbrødskiver med bremykt, eldorado tunfisk i olje (hakket i boksen), smøreost (reke, skinke eller bacon), og kvernet pepper. Vann til drikke med mindre man har en skvett pepsi max stående.

Hvis jeg har middag fra dagen før, kan det hende jeg spiser lunsj (litt større måltid) til frokost. Greit med variasjon av og til.

Egg, bacon, pølser, bønner i tomatsaus.

Med toastet brød så har man "full English" ^^ Det holder en mett lenge. Godt av og til.

Lenke til kommentar

Definerer vi frokost som når en står opp eller første måltid?

Må vente minst 1 time før jeg spiser og da blir det som regel at jeg venter til lunsj (frokost), hvor det blir grovt brød med et eller annet oppå

Hva er favorittpålegget, hvis man tar med i vurdéringen smak, pris, tekstúr, rénhet (kvernet eller renskåret kjøtt, protein), type (grønnsaker, kjøtt-, melkeprodukter)? ^^

Tenkte bare å slenge med denne som en morsom kuriosa

https://erdetsunt.wordpress.com/kjott-og-helse/hva-er-bearbeidet-kjott/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...