Gå til innhold

Ny 65" TV til xbox og film - Makspris 15.000,-

Anbefalte innlegg

Størrelse vil eg ha 65 tommers TV

prisklasse frå 10.000,- til max 15.000,-

Har ingen minimumskrav til spesifikasjonar av utgongar, vil ikkje ha curved då. 

Har ikkje tuner so blir brukt til xboxen scorpio som er bestillt.(har xbox-one no)

Anna info er at eg syns fargen svart bør være bra. Har vanskeligt med å bli heilt fornøgd med det. Og eg likar ambilight so må ha det og. Kan kjøpe brukt eller demo brukt. 

So kom med forslag og hjelp her gjerne :)

Endret av knegg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung 65 KS7005 tror jeg du kan gi opp å få tak i.

Det finnes ennå noen 65 KS8005 i markedet men du må være kjapp skal du ha en.

Jeg byttet min LG Oled 65 B6V som jeg aldri ble fortrolig med inn i en Samsung 65 KS8005, det er en meget bra TV.

Lenke til kommentar

Power har nylig senket prisen på TX65EX700, til 15 000 er det nok noe av det bedre du kan få tak i på dagens marked.

Den har en litt svak smart-TV, og ikke like godt bilde som KS-modellene til Samsung, men 21ms inputlag, svært god kontrast, greit fargerom og lysstyrke, samt prisen gjør den til et godt kjøp.

Det er i hvert fall den billigste 65" med VA-LCD jeg vet om for øyeblikket.

FlatPanelsHD har testet 58"-utgaven av denne: http://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1494309442

KS-modellene til Samsung får du ikke tak i nye lenger, og om butikkene fortsatt har utstillingsmodellene må du være heldig for å finne noen som er villige til å "ta tapet" for å selge med rabatt nok til å havne under 15K (i tillegg til at det er en utstillingsmodell).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...