OHJohansen Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 B&O lover «verdens beste TV-lyd».SNIKTITT: Bang & Olufsen BeoVision Eclipse Dyr luksus: Vi tok en titt på Bang & Olufsens splitter nye OLED-TV Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Herlig tv. Bra jobba B&O og Lg. 1 Lenke til kommentar
jarle engerdalen Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 tv lyd er aldri så bra som et anlegg med høyttalere.lydplanke er også en mulighet 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Shit vor stygg den var med den gyselige planken under! Npe av der kjipeste jeg har sett på lenge. Faktisk finere TVer å få for 5000kr? Hvorfor kan ikke folk bare invistere i skikkelig lyd istedenfor enn lydplanker og slikt søppel om man skal ha noe bedre enn TV lyd? Lenke til kommentar
Midgarsormen Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Spenndende men dyrt... Er det ikke flere OLED skjerm produsenter i verden for TV, en LG? "Nærmere bestemt fra sørkoreanske LG, som fortsatt er den eneste produsenten i verden av OLED-paneler." Fra tidligere Tek artikkel: https://www.tek.no/artikler/skal-gi-lg-kamp-om-oled-tronen/365590 Kanskje ikke kommet i produksjon enda? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Låver verdens beste tv lyd.. vel hvordan skal de klare å holde det løfte? For meg spiller lyd kvaliteten lite rolle når jeg leser slikt, tåpelig utalelse på noe de ALDRI kan klare å levere (eventuelt bevise at de leverer). Lenke til kommentar
Uppercase Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Fastlimt lydplanke? Nei takk. Og hvem i alle dager bryr seg om tv-lyden? Enhver person med respekt for seg selv som bruker så mye penger på TV har også et separat anlegg som tar seg av lyd. Endret 1. september 2017 av Uppercase 1 Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 tv lyd er aldri så bra som et anlegg med høyttalere.lydplanke er også en mulighet Nei. De skal slite for å bli bedre enn mine 7 Klipsch + sub. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå