ameistad Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg får ikke til å lese og skrive til slutten av cder Hva kan dette skyldes. Jeg har oppdatert til nyeste bios og jeg har prøvd forskjellige cdromer Lenke til kommentar
^foxtrot Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Lead-Out meiner du? Kva brenneprogram bruker du? Lenke til kommentar
ameistad Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 bruker nero, men når jeg skal lese fra slutten av platene så virker ikke det heller Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kan du ha så gammel CD-spiller at den ikke takler mer enn 640-650MB (74min) plater??? Sikkert ett altfor villt skudd i mørke det der, men kan ikke tenke ut noen bedre løsning akurat nå... hehehe Lenke til kommentar
ameistad Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 nei, ny cdrom ja. har prøvd to forskjellige relativt nye begge to. Har også prøvd mange forskjellige cdplater hvis noen skulle lure på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå