avo Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Savner planer om bro Horten-Moss med nok kjørefelter for bil, og dobbeltspor for jernbane, slik at vi kan få en ring Oslo-Horten-Moss med toveis trafikk. Dette tror jeg aldrig kommer, siden det nok er vanskelig å gjennomføre i en stortingsperiode, og våre kjære partier neppe er villige til å starte noe, og ta kostnader for noe neste regjering vil få æren for. Lenke til kommentar
G Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Og du må ikke glemme at dette skylde store bompengeandeler !! Mange av de prosjektene som er ført opp i den statistikken er vel delvis bompengefinansiert. Og verre skal det bli https://www.aftenbladet.no/meninger/debatt/i/yPV6a/Hva-vil-skje-med-naringslivet-i-regionen-og-med-handlemonstre Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Hvor blir det av luksusavgift pengene. Er over 3.4mill som betaler den avgiften. Går den til veier? Jeg lurer på hva de tenker med. Om de MÅ ta inn mere straffeskatt, kunne de fjernet luksusavgiften og heller satt opp drivstoffet. Koster å sette opp 38 bommer. Lenke til kommentar
Grynte2 Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Jeg begynner å bli litt opp i åra. Jeg vil være død lenge før mesteparten av dette. Er dette programmet ment som en spøk? 2032.. Du vil få bedre togtilbud, men bare hvis du bor i Oslo området. Resten av landet må vente til 2132. Idioti 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå