Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i september

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Forza kommer med en FOV instilling denne gangen, eneste jeg savnet sist med Horizon 3, og Forcefeedback kunne vært bedre.

Forza kommer i oktober.

Leste ikke artikkel, så bilde så tenkte feil :/

Da kan jeg vel heller si, ser frem til PC2 håper noen av bilene holder seg litt mer på veien nå uten at man må tweake for mye - var tungvint å måtte avbryte løpene så mye fordi man måtte ordne på bilen hele tiden ( Verdt å nevne at det ikke var så altfor mange biler dette var ett problem. )

Endret av Mooooooooooo
Lenke til kommentar

Blir sliten av slike artikler som prater om alle platformer, spiller kun på pc, så alt annet er støy.

Samma her, men prøvde Uncarted: The Lost Legacy på PS 4 og det var overaskende bra, mitt først spill som jeg har spilt igjennom på PS 4 ever :p

Lenke til kommentar

Mye å glede seg til her, ja. Metroid er selvsagt forhåndsbestilt. Destiny 2 og Ys er også forhåndsbestilt, men er mer skeptiske til dem. Likte Destiny 1, men ikke nok til å holde meg i månedsvis. Ys kjenner jeg knapt til, og har bare så vidt testet demoen til Ys VIII. Men det var bra nok til å forhåndsbestille, så jeg ikke glemmer det fullstendig. :p Thimblewiid Park blir også kjøp, og har Divinity: Original Sin 2 installert allerede i early access, uten at jeg faktisk har spilt det noe særlig. Glemmer alltid at det eksisterer. :p Sleng på mer Dishonored, samt Mario+Rabbids og Resident Evil: Revelations (fikk dem for noen dager siden), så kan vel si jeg har mer enn nok å gjøre om dagen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...