haarek67 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei godtfolk med mobiler!!! Har et par spm. angående sending av mid/midi filer med N6600!? Hvordan får man sendt MID filer (ringetoner) med en N6600??? Må man ha noen "ekstra-prog" på N6600'en for at slikt skal kunne funke? Og en annen ting? ThemeEditor til N6600?! Engelsk?!?! Hvor finner jeg det??? Svar hadde vært kuult asap !!! Med hilsen; Haarek67 [Eier av Nokia 6600] Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 For å sende filer fra telefone bruk FExplorer bare finn filen på telefonen via fexplorer og velg send sms, mms, epost, bluetooth eller infrarød Theme editor finner du her www.themes6600.tk Les denne tråden også http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=177007&hl=theme Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det er ikke mulig å sende midi i MMS med Nokia6600.. Helt sykt men sant.. Sinnsykt irriterende for da kan jeg ikke lage kule MMS meldinger med en stilig lyd Lenke til kommentar
haarek67 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 For å sende filer fra telefone bruk FExplorer bare finn filen på telefonen via fexplorer og velg send sms, mms, epost, bluetooth eller infrarød Theme editor finner du her www.themes6600.tk Les denne tråden også http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=177007&hl=theme *mumler* ... alt koster visst penger nå tildags...! Uansett... Takk for reply'ene.... *knall* Haarek67 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det er ikke mulig å sende midi i MMS med Nokia6600.. Helt sykt men sant.. Sinnsykt irriterende for da kan jeg ikke lage kule MMS meldinger med en stilig lyd Er fult mulig å sende midi lyder med 6600 i mms....eneste stresst er at filene må ligge på mobil minne å ikke på minne korte.... (merkelig) Eller så kan du lage en lyd i mms sende "programet" Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Det er ikke mulig å sende midi i MMS med Nokia6600.. Helt sykt men sant.. Sinnsykt irriterende for da kan jeg ikke lage kule MMS meldinger med en stilig lyd Er fult mulig å sende midi lyder med 6600 i mms....eneste stresst er at filene må ligge på mobil minne å ikke på minne korte.... (merkelig) Eller så kan du lage en lyd i mms sende "programet" Jeg har ikke mulighet for å sende midi i mms uansett om filen ligger på telefon minnet eller på mmc. Jeg får unable to insert object, corrupted of invalid format når jeg prøver å velge en midi fil Lage en lyd i mms sende programmet ? Da er det jo bare mulig å sende til andre 6600'er siden nesten ingen andre telefoner støtter det formatet. Endret 5. januar 2004 av bergetun Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det er ikke mulig å sende midi i MMS med Nokia6600.. Helt sykt men sant.. Sinnsykt irriterende for da kan jeg ikke lage kule MMS meldinger med en stilig lyd Er fult mulig å sende midi lyder med 6600 i mms....eneste stresst er at filene må ligge på mobil minne å ikke på minne korte.... (merkelig) Eller så kan du lage en lyd i mms sende "programet" Jeg har ikke mulighet for å sende midi i mms uansett om filen ligger på telefon minnet eller på mmc. Jeg får unable to insert object, corrupted of invalid format når jeg prøver å velge en midi fil Lage en lyd i mms sende programmet ? Da er det jo bare mulig å sende til andre 6600'er siden nesten ingen andre telefoner støtter det formatet. hm.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå