Odd R. Valmot Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 IFA 2017: Med disse mobiltelefonene skal Sony innovere seg til større markedsandel Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Gleder meg til Sony Xperia XYZ1. 1 Lenke til kommentar
TU-leser Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Vill det si at de bruker fotogrammetri til å lage en "3D-scan" ? Lenke til kommentar
ErikLøvaas Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Så lenge batteriene fortsetter å være på typ 2700 mAh, altså nesten latterlig lite, så kommer jeg aldri til å kjøpe en Sony-mobil. Savner Sonys gamle satsing på batteritid. Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Så lenge batteriene fortsetter å være på typ 2700 mAh, altså nesten latterlig lite, så kommer jeg aldri til å kjøpe en Sony-mobil. Savner Sonys gamle satsing på batteritid. De har fortsatt utrolig god batteritid sammenlignet. Konkurrentene, da de bruker lite strøm. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Jeg kommer til å holde meg unna Sony til de slutter med de teite appene sine man ikke får avinstallert eller deaktivert. What's new f.eks er en app jeg har utviklet allergi mot. Flere hører til. Jeg har gått for moto istedet nå, i ren trass. Min gamle sony har fått deaktivert alt av apps og ligger nå som en hotspot i hanskerommet i bilen. Lenke til kommentar
Ole Kristian Bangås Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Jeg har vært utrolig fornøyd med Sony, og har hatt flere av modellene deres. Vanntett mobiltelefon var perfekt for meg. Dessverre har Sony valgt å bare beholde dette på toppmodellene, mens Samsung nå har det på rimeligere modeller også. For min del har Sony begått en tabbe, og latt Samsung få den fordelen de selv hadde. 2 Lenke til kommentar
Robert Fredheim Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Teoretisk hastighet på opp mot 1 GBit/s. Da kan detvel ta ca. 10 sekunder å laste ned en Gbyte med data. Bare tull å reklamere med høye hastigheter som et salgsargument, da man meget fort kan bruke opp en datapakke på flerfoldige GByte. Dette kan bli uforholdsmessig dyrt når taxameteret går. Har sluttet å streame video på bussen. Min 10 GByte datapakke holder ikke mange timene. Synes vel det da blir ganske dyrt egentlig å betale 500-600 kroner pr. mnd for noen få timers strømming av video. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Den største modellen har 64 GB og 84 GB RAM, mens lillebror nøyer seg med 32 GB. Kan snart kjøre halve apputvalget i bakgrunnen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå