Avloey Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Jeg skal kjøpe meg ny telefon, men er usikker på hvilken. Jeg har fra før av en Sony Z3 compact og er fornøyd med den, men har ikke funnet noen sony telefoner som er aktuelle. Valget står derfor mellom Samsung S7 og iPhone 6. Har ingen erfaringer med noen av de. Hvilken av dem burde jeg velge? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Inb4shitstorm... Kanskje du burde si noe om behovene dine og om du har erfaringer med iPhone fra før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) iPhone 6 er såpass gammel at du nok får en bedre telefon om du kjøper S7. iPhone 6 er allikevel en veldig bra telefon, men S7 er et hakk over vil jeg si. Om prisen er den samme og du bare vil ha den beste av de to er S7 mitt råd til deg. Jeg har hatt begge. Begge er en solid forbedring fra Z3 Compact da. Endret 31. august 2017 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) Jeg har en Iphone 6S, den skal snart ut på bruktmarkedet. Jeg vil gjerne ha S7/S8 selv da Iphone ble for uvandt. Endret 31. august 2017 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Jeg hadde valgt S7, men nå setter jeg pris på trådløs lading og bra kamera. Med s7 får du et kamera som er på høyde med iphone 7 - om ikke bedre. Men det er mine preferanser, du har dine Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 S7 har klart bedre hardware og kamera. Den vil nok holde lenger. Lenke til kommentar
Avloey Skrevet 31. august 2017 Forfatter Del Skrevet 31. august 2017 Inb4shitstorm... Kanskje du burde si noe om behovene dine og om du har erfaringer med iPhone fra før? Eneste behovene jeg har er å kunne sende meldinger og ringe. Har ingen erfaring med iPhone fra før. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 For å ta dette valget må du velge økosystem. For Apple-produkter er det iTunes, AppStore og AppleTV som gjelder, mens for Android-produkter er det Google Play og alle andre Google-tjenester samt Chromecast som du blir bundet til. Ingen av disse tjenestene er særlig kompatible på tvers, så det lønner seg å ta dette valget på forhånd, og så velge en telefon innenfor dette økosystemet. Det er langt viktigere enn hvordan telefonen ser ut og hvilke egenskaper den har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå