Boralis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei har stor problemer med innloggingen på forumet , dvs det går greit å logge seg inn men om jeg skifter fra feks denne siden her og til overklokking så må jeg logge meg inn på nytt når jeg da skifter tilbake hit igjen. Dette er temmelig irriterende og har vart i en ukes tid nå. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hvis du har problemer med å logge deg inn så er det meget sannynlig et lokalt problem hos deg. All innlogging etc funker fint på alle domener her. Høres ut som et cookies problem.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) ok, men jeg har samme problemet på begge maskinene mine. Og problemet oppstår bare på dette forumet. Endret 8. desember 2003 av Snekker`n Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Eg har store problem i det heile tatt å komme meg inn på hardware og alle sidene til HW-nettverket. Tar opp til fleire minutter før eg kommer inn.Eksploreren låser seg heilt. internett virker greit utanom. har kjørt spybot og fjerna div cookies. Er det nokon spesiell cookie eg ikkje burde fjerna. Har prøvd å tilbakestille alle men hjelper ikkje. Litt gape å poste her men er det nokon som kanskje kan hjelpe meg så må det no vere snekkern. Please eg dør sakte her. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hmm jeg tror jeg har det samme. Nå er jeg f. eks innlogget. Men hvis jeg går til addressebaren og skriver forum.amobil.no og trykker enter, er jeg ikke innlogget på forumet deres. Slikt har det en gang vært på alle forumene, men etter en innlogging så husker den meg. Selv om det hørtes litt værre ut for Snekkern da...? :/ Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Samme problemet her som Snekkern, er logget inn på http://forum.hardware.no, men med en gang jeg lurer meg over til http://forum.overklokking.no så må jeg logge meg inn igjen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det er noe vi har visst om lenge og det har vært slik fra phpbb ble brukt hos oss, her er det snakk om at han ikke klarer å logge seg inn når han kommer tilbake hit Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Samme problem her. Likte det gamle forumet bedre, mye mindre problem der Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det er noe vi har visst om lenge og det har vært slik fra phpbb ble brukt hos oss, her er det snakk om at han ikke klarer å logge seg inn når han kommer tilbake hit okei, men får dere ikke fikset dette da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Vi vil nok komme med en fiks til det om ikke så alt for lenge når vi kommer med en del oppgraderinger av brukersystemet vårt Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Selv kan jeg veksle mellom forum.overklokking.no og forum.hardware.no uten problemer (godt mulig jeg har logget meg på på hardware-forumet en gang), men ikke på noen av de andre forumene. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Tja ikke vet jeg,men nå har jeg sjekket alt og har til og med formatert den ene maskinen og lagt inn alt på nytt men problemet er det samme på begge to. Jeg kann skifte mellom sidene men skifter jeg fra feks hardware .no til overklokking .no går det greit men når jeg da går tilbake må jeg logge på igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå