Gå til innhold

Se video av LG V30s sinnsyke bildestabilisering, så skjønner du hvorfor vi er så gira

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VG-TV fremfor YouTube nå plutselig? Snakk om å bomme grovt på sin egen målgruppe... Folk som leser Tek.no vet jo bedre enn å akseptere såpass dårlige videoløsninger som ikke lar deg skalere videostørrelsen og som påtvinger deg meningsløs reklame selv om du betaler for Ekstra-abonnement.

EDIT: Ser at samme video er tilgjengelig via YouTube lenger ned i artikkelen. Burde jo uansett spart seg for bruk av VG-TV øverst i artikkelen som vel er den 90% av alle kommer til å trykke på.

Endret av RamGuy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei takk!

Hmm, jeg har ikke noe Adobe Flash Player aktivert hos meg, men VG-TV fungerer likevel?

Syntes uansett bruk av VG-TV er idiotisk på Tek.no. Spiller ingen rolle om man har slått seg sammen med VG eller ei, la nå artikkelen som ligger på VG.no bruker den forferdelige videoplattformen og la os som leser Tek.no forholde oss til bedre løsninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ofte på video på nett som har reklame bortsett fra VG-TV. Andre kan ha litt reklame i blant men VG-TV der er det ALLTID så jævli lang reklame. Iblant mer reklame enn selve innholdet. Nei som sagt, tek.no er borte fra bokmerkene mine nå.

Tror du husker tek.no uten bokmerke...

• Liker 4
Lenke til kommentar

V30 er den aller første telefonen med ekstremt lyssterk f/1.6-optikk. Det laveste ellers er f/1.7, mens f/1.9-f/2.0 er svært utbredt. Det betyr at om telefonens bildebrikker ellers er sammenliknbare, slipper det vesentlig mer lys inn på sensoren i LGs variant.

Desverre virker det som LG har satt inn en IMX351 med 1.00µm Pixel størrelse i V30. Til sammenligning har Galaxy S8 kameraet 1.4 µm

Bildetest på PhoneArena ser ut til å underbygge at V30 ikke gjør så bra som den burde med f/1.6 optikk

Endret av Terrasque
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...