svenzini Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei lurte på hva er den beste 19 ctr spille skjerm? Hyundai Monitor 19" CRT TCO95 30-96kHz Dynaflat-X Silver/Black Er denne noe tess? MVh:Thomas Svensen Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg vil selvfølgelig anbefale den skjermen jeg har. NEC MultiSync FE991 SB. Er meget fornøyd med denne, både med tanke på spill, bildebehandling, videoredigering osv... Men den ligger vel kanskje i en litt høyere prisklasse enn hva du hadde tenkt deg?! Uansett, lykke til med valg av skjerm. Ikke kjøp det første og beste du finner, men søk litt rundt på forskjellige tester o.l. så finner du sikkert den som passer best for ditt behov. MVH Lars Lenke til kommentar
staljin Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg ville kjøpt denne, jeg. Både billig og bra vil jeg tro. Har i hvertfall lav dot pitch . Staljin Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Samsung Syncmaster 957DF er ikke noe dårlig valg. Hvis det blir i dyreste laget er heller ikke Samsung Syncmaster 957P spesielt mye dårligere. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kan si med hanta på hjertet at den hyundai skjermen er temmelig god for prisen du får 85 Hz som er veldig bra for augene i alle oppløsninger skjermen takler. både billig og veldig bra skjerm anbefales! Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Samsung Syncmaster 957DF er ikke noe dårlig valg. Hvis det blir i dyreste laget er heller ikke Samsung Syncmaster 957P spesielt mye dårligere. Helt ening! Får veldig mye for pengene der. /Cyrus Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg for min del kjøpte en brukt 21" til 1600,- eller noe i den duren hos www.jmdata.as Den første konka ut ganske kjapt, men da kjørte de en ny en hjem til meg med en gang. Den har oppført seg bra... Digg med stor skjerm De leverer gratis i oslo/akershus... Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har hatt denne hyunday skjermen i her http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=104...lAction=details i et år nå. Er Veldig godt fornøyd, mye for pengene, ingen tvil om det. Men om du skal sitte lenge foran og arbeide er den ikke ideell. Men til spill funker den jo fett!! Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hansol 920D er en svært god billigskjerm som atpåtil blandt annet er flat. Alternativt Samsungen Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Skjermen Amphipod nevnte er god, det er også den flate LG'en komplett har til rundt 3000. Du bør også ta en tur innom jmdata for å sjekke om de har noen gode skjermer inne. De skjermene som er nevnt til rundt 2000 er dårligere enn alle disse skjermene. Hold deg unna den nevnte samtronen for eksempel, for det er en uskarp, moiree-plaget skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå