fjarle Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Legger opp til bikkjeslagsmål med Galaxy Note 8 og høstens iPhoner.<br>SNIKTITT: LG V30 LG V30 er et beist av en mobil Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Jepp, denna vil jeg ha! Men kommer noen norske operatører til å tilby den? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 31. august 2017 Forfatter Del Skrevet 31. august 2017 Feenyx: Den kommer i hvert fall til Norge for vanlig salg. Så er det fortsatt litt uavklart hvilke operatører som eventuelt vil bruke den i kampanjer etc. Men om du ikke tenker på å kjøpe den rabattert/avbetalt gjennom abonnement blir det i hvert fall mulig. Det eneste spørsmålet nå, såvidt jeg vet, er det nøyaktige tidspunktet. Vi oppdaterer saken så fort vi vet mer. 2 Lenke til kommentar
kenjako2 Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Hmm. Kunne tenkt meg denne faktisk. Lenke til kommentar
HarisPilton Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) Jeg er en av de som aldri mistet troen på LG. De har drevet med mye rart, men i alle krumspringene har det alltid vært en eller annen form for innovasjon, og en klar visjon bak det hele, selvom det noen ganger har slått litt feil. Foruten om hardware biten, hvor det riktignok har vært en del "hit and miss" opp igjennom, har de også hatt utrolig mange gode løsninger i Android versjonen sin, og stadig flere av dem blir plukket opp av Google selv, og andre merker. Jeg kommer til å holde fast ved mitt årelange forhold med LG, og kjøper meg ganske sikkert en V30 når de kommer hit. Og kommer de ikke for salg gjennom operatør, noe som er lite trolig da disse blir smalere og smalere i utvalget, så kommer jeg til å kjøpe min første telefon noensinne uten bindingstid og abonement! Heia LG, igjen! Endret 31. august 2017 av HarisPilton 4 Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Dette virker som en skikkelig solid sak. Har selv alltid vært mest fornøyd med LG-telefonene jeg har hatt - både G-serien og Nexus - fremfor andre merker. Det triste er at veldig mange ikke tenker på LG når de skal velge telefon. For kort tid siden lånte jeg bort min gamle G5 til en som hadde knust sin nyere iPhone, og til tross for sunn skepsis i begynnelsen, kunne hun til slutt ikke forstå at jeg hadde kjøpt ny telefon selv (noe jeg gjorde på grunn av batteritid). Selv om dette bare er et enkelt og isolert tilfelle, tror jeg LG er nødt til å satse mer på promotering i Norden, uansett hvor gode telefoner de lager. Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Står ikke noe om kameraets sensor/pixelstørrelse. Noen som vet? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Jeg er en av de som aldri mistet troen på LG. Samme her gjort noen krumspring ja, men de er slik jeg ser det pionerer. og er som regel først ute med det nye selv om det er en universell forståelse at "Apple" altid kopieres. som trådløslading, 1440P, dual camera, helskjerm er vel noen å nevne 1 Lenke til kommentar
Marius B. Skotnes Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Tror skjermen er en P-Oled, ikke en AMOLED. Men lekker telefon! Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Skulle gjerne sett noe sammenligning mot S8 for fotos og noe foto i mer mørke omgivelser og om den får med detaljer i lyskilder . Lenke til kommentar
Klukkluk Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Svært interessert i denne. Blir nok kjøp om DAC + forsterker er så god som jeg håper. Lenke til kommentar
jarle engerdalen Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 går det an og ringe med den også ? Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) Konstruktiv tilbakemelding angående bildene dere tar i alle disse sniktitt artiklene: Prøv å legg litt sjel i det? Bildekarusellen blir en gørrkjedelig dokumentasjon av hotellrommets inventar. Dere er i Berlin for helvete! Kom dere ut! Det er ingen mangel på motiver i den byen. Det er disse små detaljene som er med på å skille klinten fra hveten når det kommer til tech-nettsteder. Her synes jeg tek.no har stått på stedet hvil omtrent så lenge jeg har vært medlem. Endret 31. august 2017 av Hiss 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 v30 er sikkert en veldig bra mobiltelefon. Men det var LG G6, V10 og G5 også. Uten at så mange kjøpte dem av den grunn. Men lykke til LG!! Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 http://www.lg.com/us/mobile-phones/v30 Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Kommer Plus modellen hit eller ender Norge med den minst spennende utgaven i likhet med Samsung Galaxy Note 8? Lenke til kommentar
HarisPilton Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Jeg er en av de som aldri mistet troen på LG. Samme her gjort noen krumspring ja, men de er slik jeg ser det pionerer. og er som regel først ute med det nye selv om det er en universell forståelse at "Apple" altid kopieres. som trådløslading, 1440P, dual camera, helskjerm er vel noen å nevne Absolutt! Til og med der de har "feilet" litt har de allikevel gjort noe andre ikke har gjort. G5 har blitt gjort litt narr av, men de lanserte faktisk et semi modulært flaggskip før noen andre kom så langt. Føler at de er litt som mobilverdenens Nintendo, egentlig. De gjør litt mye rart, det er kanskje mye gimmick innimellom, men det er GØY og de skiller seg ut. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Kommer Plus modellen hit eller ender Norge med den minst spennende utgaven i likhet med Samsung Galaxy Note 8? Plus modell...? Lenke til kommentar
Leif E Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Ser ut som en utrlolig spennende mobil, kan ende opp på handlelisten. Blir vel godt over 9000 her i Norge men Syntes himmelen er veldig "blown out" i bilde 3 og 8 , dette er sikkert tidlig i Software-fasen, så det vil vel forbedre seg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Kommer Plus modellen hit eller ender Norge med den minst spennende utgaven i likhet med Samsung Galaxy Note 8? Plus modell...? Den skal være lik overalt, foruten en Plus-modell som vil selges i svært få markeder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg