AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Ned med buksa og spre bena eller frem med utstyret? Anonymous poster hash: a566f...b60 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 En rutinert lege burde ikke ha noe problemer med å vurdere tilstanden på trompeten din. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Hvem andre skal man spørre? 5 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Selvfølgelig. Det er ren rutine for leger, ingen grunn til å være flau over slike ting. 6 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Rørleggere er fantastiske mennesker, men de mangler rekvireringsrett på medisiner. Derfor er vi nødt til bruke legen også til problemer i nedre etasje. 3 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Hvis problemet er legitimt og ikke på 13-åringsnivå. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Jeg har problemer med testiklene og kvier meg. Jeg har kvinnelig fastlege og jeg er voksen. Hva skal jeg gjøre? Det er så flaut. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Tro meg, hun har sett mange baller, dine forsvinner i mengden. Jeg skjønner at det er flaut å lufte ballene foran en kvinne i en slik situasjon, men leger er proffe, det er ingen ingen grunn til å være bekymret. 4 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Jeg har problemer med testiklene og kvier meg. Jeg har kvinnelig fastlege og jeg er voksen. Hva skal jeg gjøre? Det er så flaut. Bestill time hos Volvat eller annen privat klinikk/legesenter. Da står en "fritt" til å velge mannlig lege i de aller, aller fleste tilfeller. 3 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Ja, for jeg er person som gir faen om noe er rart, flaut, skummelt osv. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Og får du ereksjon, noe som skjer, så har de opplevd det før og. 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2017 Forfatter Del Skrevet 31. august 2017 Ja takk for alle merkelige svar. Anonymous poster hash: a566f...b60 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Bruker Google først og lege som siste utvei Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. september 2017 Forfatter Del Skrevet 1. september 2017 Hadde vært veldig flaut, da jeg har veldig liten penis i slapp tilstand. Hadde legen vært en kvinne hadde jeg nok fått ereksjon allerede på venteværelset, og da hadde hun nok fort bedt en mannlig kollega ta over. I alle fall om legen var like tiltrekkende som turnuslegen jeg kom til i sommer. Så på en måte hadde det vært fint å få vist den frem i erigert størrelse, i det tilfellet. Men nå er jeg pervo da, og bør ikke leve ut dette. Beklager om dette innlegget oppleves støtende, jeg bare sier hvordan det er for meg. Anonymous poster hash: 768f8...61a Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 En skal ikke være flau over kroppen. Den er det flotteste du noen gang vil få i denne verden. Uansett så har leger et profesjonelt forhold til pasienter og kroppen så du kan komme med både kroppslige og psykiske problemer til de :-) 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 En kvinnelig lege vil neppe be en mann overta bare fordi du får en ereksjon, da du kan få en ereksjon med en mann også, og nei, det betyr ikke at du er homse Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Bruker Google først og lege som siste utvei Noen må¨og bør gå til lege. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Jeg gikk til fastlegen min , det gikk veldig bra. Men vet enda ikke om jeg er syk. Venter på svar. Men det er spesielt å blottlegge "utstyret" for en kvinnelig lege. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Hvem skal man ellers gå til? Forumet? Bestemor? Naboen? En tilfeldig forbipasserende?. 3 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Ja hvem vet? Kanskje legen er det beste alternativet! Men folk har vel forskjellige meninger om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå