Roar Kneppen Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Urban Art 1536 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Godmorgen! Jeg vil tro det hadde vært veldig gøy for gatekunstneren å sett igjen kunsten sin i dine bilder. De ville nok blitt forbløffet over hvor utrolig dekorativt det ble. (ps,oppe i det blå håret er det en liten flekk som muligens skulle vært klonet bort.) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Enig med Helene! Kloning av flekk påkrevet etter min mening. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Godmorgen helt vildt det her skarphed og kontraster..ser super flot ud ..og rammen passer også godt til motivet..virkelig flot Roar :-) Hilsen Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. august 2017 Forfatter Del Skrevet 31. august 2017 Godmorgen! Jeg vil tro det hadde vært veldig gøy for gatekunstneren å sett igjen kunsten sin i dine bilder. De ville nok blitt forbløffet over hvor utrolig dekorativt det ble. (ps,oppe i det blå håret er det en liten flekk som muligens skulle vært klonet bort.) Jeg maler ikke graffitien - jeg bare fotograferer den på samme måte som jeg ikke endrer de skulpturene jeg fotograferer. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Godmorgen! Jeg vil tro det hadde vært veldig gøy for gatekunstneren å sett igjen kunsten sin i dine bilder. De ville nok blitt forbløffet over hvor utrolig dekorativt det ble. (ps,oppe i det blå håret er det en liten flekk som muligens skulle vært klonet bort.) Jeg maler ikke graffitien - jeg bare fotograferer den på samme måte som jeg ikke endrer de skulpturene jeg fotograferer. Roar Jeg trodde du var maler mer enn fotograf :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. august 2017 Forfatter Del Skrevet 31. august 2017 Godmorgen! Jeg vil tro det hadde vært veldig gøy for gatekunstneren å sett igjen kunsten sin i dine bilder. De ville nok blitt forbløffet over hvor utrolig dekorativt det ble. (ps,oppe i det blå håret er det en liten flekk som muligens skulle vært klonet bort.) Jeg maler ikke graffitien - jeg bare fotograferer den på samme måte som jeg ikke endrer de skulpturene jeg fotograferer. Roar Jeg trodde du var maler mer enn fotograf :-) Kveruranteli biter svært dårlig på meg. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Dette var kjempe bra Roar. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg