Gå til innhold

Urban Art 1536

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godmorgen! :)

Jeg vil tro det hadde vært veldig gøy for gatekunstneren å sett igjen kunsten sin i dine bilder. De ville nok blitt forbløffet over hvor utrolig dekorativt det ble. :)

(ps,oppe i det blå håret er det en liten flekk som muligens skulle vært klonet bort.)

Jeg maler ikke graffitien - jeg bare fotograferer den på samme måte som jeg ikke endrer de skulpturene jeg fotograferer.

Roar

Lenke til kommentar

Jeg vil tro det hadde vært veldig gøy for gatekunstneren å sett igjen kunsten sin i dine bilder. De ville nok blitt forbløffet over hvor utrolig dekorativt det ble. :)

(ps,oppe i det blå håret er det en liten flekk som muligens skulle vært klonet bort.)

Jeg maler ikke graffitien - jeg bare fotograferer den på samme måte som jeg ikke endrer de skulpturene jeg fotograferer.

Roar

Jeg trodde du var maler mer enn fotograf :-)

Lenke til kommentar

Roar

Jeg trodde du var maler mer enn fotograf :-)

Kveruranteli biter svært dårlig på meg.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...