Phoenix-Hawk Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Har hele tiden syntes at detta ansiktet her har sett ut som en person som har tenkt til å flense/dritte ut tarmen. Man ser tydelig at han trøkker hardt, åssen ser du ut når du trøkker hardt? Sånn her ? Det trynet der har plaget meg så lenge nå at jeg bare måte få si det (unnskyld for mitt språkbruk) Endret 7. desember 2003 av Phoenix-Hawk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Vel, nå minner avataren din MYE mer om en som trøkker ut en kabel på størrelse med Vålerenga-tunnellen. Så du møter liksom deg selv i døra med kritikken din. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Vel, nå minner avataren din MYE mer om en som trøkker ut en kabel på størrelse med Vålerenga-tunnellen. Så du møter liksom deg selv i døra med kritikken din. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hahaha sant det. la ikke merke til det. Lenke til kommentar
Deg Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 nei nå me jeg jommen gå og Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 nei nå me jeg jommen gå og Ser ut som du driver med noe HELT annet.... Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Vel, nå minner avataren din MYE mer om en som trøkker ut en kabel på størrelse med Vålerenga-tunnellen. Så du møter liksom deg selv i døra med kritikken din. Damn, nå lo jeg godt! :!: Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Sint tryne som driter! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Noen som kan poste TS sin avatar? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå