Eikern Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har litt lyst til å kjøpe meg ny ram. Pc speccs er nede i signaturen, og har 4 slots tilgjengelig. Jeg vil i så fall kjøpe på komplett, og som man kanskje ser så er det en god del corsair og velge mellom. http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...ID=9&t=1014&l=2 Hva burde jeg velge av det? -EikerN Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Vel siden du skall ha den fra komplett begrenser du jo mulighetene kraftig , men ville valgt en Corsair 3700 eller 4000 brikke da om du skall klokke, skall du ikke klokke gå for Twinmos 3200, du kan selvfølgelig klokke med 3200 ram men ikke synkront med cpu. Det beste valget til din cpu ville imidlertid vert OCZ 3700 eller Geil 4000 Lenke til kommentar
Eikern Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 noen netbutikker som har det du mener jeg bør ha da? jeg kanke det med ram så veldig bra jeg, så tar imot alle tips jeg... gjerne urler og Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 har hørt at du bør bruke ram av samme merke som du har fra før av. Lenke til kommentar
Eikern Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 skal ha alt nytt hadde jeg tenkt men er det noen som kanskje har samme hovedkort som meg som har noen brikker de anbefaler, som de også veit jeg kan få tak i et eller annet sted online. takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå