inzyr Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg vet at folk har spurt dette før og jeg har prøvd å søke, men fant ingenting som virkelig svarte på spørsmålet mitt. Jeg er interresert i å kjøpe en LCD skjerm for ca 5000kr og lurer på hva er den beste LCD skjermen som jeg kan få tak i for 5000kr. Er det lurt å kjøpe LCD nå, eller er det bedre å vente for noe nytt er rett rundt hjørnet (jeg vet det vil alltid komme noe bedre, men tenkte at kanskje noe kommer i januar)? Har sett litt på Samsung med 12ms og synes de var utrolig pene og hadde utrolig bra specs, men når kommer de ut og tror dere de vil virkelig være så bra? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ingen kan med sikkerhet si hva som er best. Jeg for min del skal teste en del skjermer i Januar og kommer da med tilbakemelding. Mange spennende skjermer der ute. Når det gjeldere Samsungen du sikter til er jeg usikker på når den eventuellt kommer. Jeg vet derimot at den nyeste 17" samsungen som er på markedet 172x ble slaktet på en test: http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware...ung_172x/6.html Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg har lest mange poster av deg :-) og jeg ser du kan mye om LCD skjermer. Men dette er egentlig julegave så jeg kan ikke vente helt til januar for å se testen (selv om jeg gleder meg til testen). Den eneste grunnen jeg spurte om noe utrolig mye bedre var rett rundt hjørnet er fordi selv om det er julegave så kan jeg kanskje finne på noe slik at jeg kan vente helt til den kommer ut, men jeg må egentlig kjøpe den før jul. Samsung så utrolig bra ut (særlig på grunn av at den hadde 12ms), men du sier at den ikke fikk så god reviews så jeg ble litt usikker, hadde egentlig veldig lyst på den. Er det andre skjermer som er på markede (eller kommer snart) med 12ms? Og hvis jeg virkelig måtte kjøpe en LCD skjerm før jul hvilken er å anbefale? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hva skal du primært bruke den til da? Dessuten er det ikke så dumt å følge med på ulike julekalendre, da det kan dukke opp noen særdeles gode tilbud her;) Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Jeg skal primært bruke den til spill litt til å se på film og bitte litt til graphic Så klart venter jeg på at noe slikt skal komme på julekalanderen, men jeg skal kjøpe selv om det ikke kommer noe slikt på julekalanderen. btw. nice avatar (noen du kjenner personlig ) men jeg tror nok den ikke den kommer til å bli likt av forumets moderatorer (selv om man ser mer på en vanlig tv reklame) Endret 8. desember 2003 av inzyr Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Regner med at du leser de andre trådene som går her om LCD. q17s er en skjerm som ofte kommer opp. Det er ikke det dummeste valget for deg, men det forutsetter at du har et skjermkkort med dvi utgang da. Eizo l557 er heller ikke et dumt valg. Men du opplever svak "ghosting" hvis du er en jumping bunny på fps krevende spill. Problemet mitt er at jeg ikke vet nok om de skjermene som er ute i dag. Se hva som er skrevet i de andre aktive LCD trådene som går i dette forumet akkurat nå. Btw: kjenner ikke BABEN som jeg bruker som avatar, men hun er min favoritt nummer 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå