Fotoskrulla Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Hageglede Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Ren idyl her...koster nok mange penge at købe denne store hytte :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. august 2017 Forfatter Del Skrevet 31. august 2017 Ren idyl her...koster nok mange penge at købe denne store hytte :-) Hei Suss! Dette er nok et bolighus, ikke en hytte. Men det er nok av dyre hytter i Norge, jeg forstår faktisk ikke at det er sååå mange som har råd til sååå dyre hytter i Norge. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Ingenting å si på lys, skarphet og farger. Men noe trangt over fjellene bak er noe jeg reagerer på. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. august 2017 Forfatter Del Skrevet 31. august 2017 Ingenting å si på lys, skarphet og farger. Men noe trangt over fjellene bak er noe jeg reagerer på. Roar Jeg ventet bare på at noen skulle kommentere på at det ble litt trangt over fjellene. Jeg ser det sjøl også. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Son hus vil jeg ha! Meget bra bilde Helene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg