Tåka Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Noen som hvet hvordan man får lagt in betalings info som den spør om når man skal kjøpe et spill? problemet er at man må legge in post adresse osv men også hvilken stat man er i fra i USA men skriver jeg inn mitt ordentlig postnummer så sier den at det ikke er gyldig pga den jævla USA staten man "må" legge inn. Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Noen som hvet hvordan man får lagt in betalings info som den spør om når man skal kjøpe et spill? problemet er at man må legge in post adresse osv men også hvilken stat man er i fra i USA men skriver jeg inn mitt ordentlig postnummer så sier den at det ikke er gyldig pga den jævla USA staten man "må" legge inn. hvis du ser på "System Settings" og "Console Settings" deretter "Lauguage and Locale" , står det valgt Norway her eller står det noe annet f.eks USA. Hvis det står valgt Norway under dette valget burde gå greit å legge inn et norskt visa kort med norsk adresse. Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Klassisk bruker feil ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå