I38ZDGBR Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Wifi tale sluttet å virke på min sony xperia xz premium for 2 dager siden. Har reperasjon på oppgraderingen uten at det virket og tilbakestilt telefonen til fabrikkinstillinger uten resultat. Volte funker. Alt er slått på sonn som det skal. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Ikke fått nytt SIM-kort eller abbonement?Jeg vil gjerne at du tester å sette telefonen i flymodus og deretter skrur på WiFi. Får du tilgang til WiFi-Tale da?Husk at du må være tilkoblet ett norsk nett (med norsk IP-adresse) for å få tilgang til WiFi Tale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Har du fått bedre mobildekning? Jeg har fått WiFi-tale bare én gang, og det var dypt nede i en kjeller. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Må legge til at på Android kan man styre hva som skal prioriteres av WiFi Tale og 4G Tale. Velger du WiFi Tale (som er standard), er mobilen tilkoblet WiFi Tale i standby-modus og under samtaler.Blir WiFi-signalet veldig dårlig, kobler den automatisk over på 4G Tale. -- På iPhone prioriterer den 4G Tale fremfor WiFi Tale så fremst mobilsignalet er godt nok. Lenke til kommentar
I38ZDGBR Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 Har ikke fått bedre mobildekning men wifi tale fungerte overalt i huset der det før var 0 dekning. Er ikke i utlandet. Har prøvd flymodus også. Snakka med operatør som sendte oppdatering på sim, måtte be om det men vet ikke om det blei hjort. huket av for wifi tale valgt. Kona overtok min xperia xz og den funker hele tiden med wifi tale. samme operatør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Quel operateur? Lenke til kommentar
I38ZDGBR Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 Om det betyr hvilke operatør så er det fjorkraft med telenor dekning Lenke til kommentar
I38ZDGBR Skrevet 31. august 2017 Forfatter Del Skrevet 31. august 2017 Etter enda en tilbakestilling av tlf. og nedlastning anternett og mms innstillinger funker det igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå