Aiphoenix Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Hei alle, det går en del rykter om at denne skal lanseres i midten av september. Min mor trenger ny telefon, og jeg mener hun bør vente på 7s i stedet for å kjøpe en vanlig 7 nå. Når det er sagt, å vente mer enn en måned er nok ikke aktuelt, så kan vi regne med at 7s er mulig å bestille før september er over? (Og nei, Android er ikke et alternativ for Mor.) Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Hei alle, det går en del rykter om at denne skal lanseres i midten av september. Min mor trenger ny telefon, og jeg mener hun bør vente på 7s i stedet for å kjøpe en vanlig 7 nå. Når det er sagt, å vente mer enn en måned er nok ikke aktuelt, så kan vi regne med at 7s er mulig å bestille før september er over? (Og nei, Android er ikke et alternativ for Mor.) Ingenting er avslørt enda, men tviler på at den er å få tak i her i Norge før hvertfall sluten av september, kanskje November. 1 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 (endret) Kommer helt an på hva hun skal bruke telefonen til. Dagens iPhone 7 er allerede en av markedets kraftigste telefoner. Hvis hun bruker den hovedsakelig til vanlige ting som meldinger, internett, kamera og musikk/film vil er det ingen poeng i å vente, bortsett fra at iPhone 7 kanskje blir billigere etter en evt. 7s blir lansert. Sånn sett holder en iPhone 6 eller en SE lenge til det nevnte formålet, og er vesentlig billigere. Men om hun har mange tusenlapper å svi av, og vil ha det aller nyeste og kraftigste, er det sikkert like greit å vente noen uker. iPhone pleier vel å være tilgjengelig for salg innen 1 til 2 uker etter lansering. Edit: Som Dapp47 sier, er ingenting bekreftet. Det antas at en 7s, 7s Plus og 8 blir lansert, men ingenting vites med sikkerhet. Men det er vel mer sannsynlig at det kommer en 7s enn en 8. Endret 30. august 2017 av Kajac 2 Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 (endret) Kommer helt an på hva hun skal bruke telefonen til. Dagens iPhone 7 er allerede en av markedets kraftigste telefoner. Hvis hun bruker den hovedsakelig til vanlige ting som meldinger, internett, kamera og musikk/film vil er det ingen poeng i å vente, bortsett fra at iPhone 7 kanskje blir billigere etter en evt. 7s blir lansert. Sånn sett holder en iPhone 6 eller en SE lenge til det nevnte formålet, og er vesentlig billigere. Men om hun har mange tusenlapper å svi av, og vil ha det aller nyeste og kraftigste, er det sikkert like greit å vente noen uker. iPhone pleier vel å være tilgjengelig for salg innen 1 til 2 uker etter lansering. Takk for godt innspill! Hun pleier å ha telefonene noen år (iPhone er solide saker), så jeg mener at hun bør være så 'future proof' som mulig. Dessuten er det kjekt å ha en telefon som kjører ios 11 fra dag en. Endret 30. august 2017 av Aiphoenix Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Hva er det som er viktig for moren din når hun skal ha seg ny mobiltelefon? Når du skal hjelpe andre med kjøp av teknologi er det viktigste å avdekke hvordan bruken blir, i min mors tilfelle var det viktig å ha stor skjerm, mye lagringskapasitet for alle bildene hun tar, og iOS, derfor ble det en iPhone 6S Plus 128GB framfor en iPhone 7 Plus 32GB. Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 Hva er det som er viktig for moren din når hun skal ha seg ny mobiltelefon? Når du skal hjelpe andre med kjøp av teknologi er det viktigste å avdekke hvordan bruken blir, i min mors tilfelle var det viktig å ha stor skjerm, mye lagringskapasitet for alle bildene hun tar, og iOS, derfor ble det en iPhone 6S Plus 128GB framfor en iPhone 7 Plus 32GB. Alt det der har vi kontroll på, jeg bare lurer når vi kan forvente å få 7s i butikkene. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Ryktene sier at Apple drar sløret av iPhone 7S og iPhone 8 den 12. September, deretter starter forhåndssalg 15. September med levering 22. September. Om Norge er med i første pulje er det kun Apple som vet. I fjor var første gang Norge var med i første pulje, så håpet ligger der i år også. Så dere kan tidligst få tak i en 22. September Jeg ville ventet på ny, ja iPhone 7 er en av markedes beste telefon pr dags dato, men når det er såpass nærme til lansering ville jeg ventet. 1 Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Kjøpe 7'ern nå er bare dumt. Vent - og kjøp 7'ern etter lanseringen Du er ikke mye mer "future proof" med en 7s kontra 7. Ja - du får oppdateringer lengre. Ja - den er kraftigere. Men det store problemet etter flere år er uansett batteriet, enten du kjøper en 7s eller 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå