AfterGlow Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Avsluttet produksjonen for å satse fullt på de nye konsollene.Nå har Microsoft tatt livet av Xbox One Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Neste uke kommer nyheten om den nye X-box one shark, om 6 måneder kommer nyheten om X-box one dragon, så kommer x-box one blue whale. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 (endret) Det neste blir Xbox One Two etterfulgt av en midgen upgrade kalt Xbox One Two XY som først vil gå under zodiac kodenavnet "Project Cancer". Endret 30. august 2017 av XtaZ 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 (endret) Kjøpte min Xbox One kort tid etter release i USA, og har vært superfornøyd siden. Har vært en knallgod konsoll (dog minst like imponert over min 360 som fortsatt fungerer perfekt). Eneste som er verdt å klage på er jo den fysiske størrelsen samt den eksterne strømforsyningen. Som flittig bruker av konsoll og pc syns jeg konsoll gir veldig mye moro for pengene. Spillene må man jo kjøpe utenom uansett. Endret 30. august 2017 av Vertical^ Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Litt misvisende, dere får det til å høres ut som om det er generasjonsskifte Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Litt misvisende, dere får det til å høres ut som om det er generasjonsskifte Skjønner hva du mener. Endra ingressen fra «de nye konsollene» til å være «Xbox One S og Xbox One X» for å fremheve poenget. 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Det er ikke uvanlig at produksjon av første utgave av en konsoll stanses etter at mini-utgaven kommer. Slik var det med Playstation 3 også, om jeg ikke husker feil. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Day one Xbox fungerte feil fri .... slim S er på rep Lenke til kommentar
Hojjoj Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Synes tittelen kanskje burde vært litt mer forklarende, Xbox One er økosystemet mens Xbox One,Xbox One S og Xbox One X er versjonene. Noe forvirrende fra Microsoft men jeg har sett andre aviser nevne denne nyheten med at orginal/førstegenerasjon av Xbox One tas ut av produksjon. Lenke til kommentar
Svartedauden Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Hvis det er noen samlere der ute som desperat vil ha en original XB1 500GB kan de få kjøpe min for kr 500 når XB1X er i hus. Apropos vanskeligere å få tak i. Hvor mange kommer ikke til å selge inn sine på gamestop for noen hundrelapper for å delfinansiere innkjøp av den nye i høst? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Sony burde gjøre det samme. Eneste minuset er at slim utgaven mangler optisk lyd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå