Gå til innhold

YouTube har fått sin største overhaling på 12 år

Anbefalte innlegg

Jeg merka dette. Oppdateringen er ubrukelig. Hvertfall for meg som har en google-konto og en "youtube-konto", appen har ingen mulighet for å bytte bruker. Den tar kun imot "android-kontoen"(dvs. kontoen jeg bruker på android. Samme som google-kontoen).

Snakk om sak å glemme å legge til! Ikke faen om jeg gidder å "lære" opp youtube til å anbefale meg noenlunde vettuge videoer på nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Google driter i det som er utenfor USA.

AtW

Hvorfor skriver du AtW i bunnen av alle innleggene dine? Vi ser kallenavnet ditt i toppen av innlegget.

Det du leter etter er narsissisme ;) Stort ønske om å bli lagt merke til :)

Endret av LoveAmiga
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Youtube linker på iphone åpnes fremdeles i nettleseren, og ikke appen. Mobilsiden til youtube suger like mye som før, kan ikke forandre kvalitet en gang

Før åpnet linkene seg i appen, som er bedre. Har prøvd å slette både appen og nettleser, men det er samme resultat i Chrome, Safari, Firefox og Puffin.

Har googlet lenge på leting etter svar, men har ikke funnet noe svar. Søkemotoren til google er blitt veldig dårlig med årene, viser deg heller det den tror du vil se, en det du søker etter, selv ved bruk av "".

Lenke til kommentar

Greit nok at "Dark-Theme" har blitt lagt til som standard valg på YouTube...

Men den muligheten har vært tilgjengelig via browser Add-On i flere år allerede.

Jeg prøvde det en gang, men det var en irriterende bug. Folk som bortforklarer mangler i nettlesere (og nå også siden) med at man kan installere en add-on, må snart innse at nært sagt alle slike add-ons har mer defekter og oftere stopper å virke enn innebygde funksjoner.
Lenke til kommentar

Greit nok at "Dark-Theme" har blitt lagt til som standard valg på YouTube...

Men den muligheten har vært tilgjengelig via browser Add-On i flere år allerede.

Jeg prøvde det en gang, men det var en irriterende bug. Folk som bortforklarer mangler i nettlesere (og nå også siden) med at man kan installere en add-on, må snart innse at nært sagt alle slike add-ons har mer defekter og oftere stopper å virke enn innebygde funksjoner.

- Ingenting er feilfritt!

Med det sagt...

Etterlengtede funksjoner som aldri blir lagt til av hoved folkene bak enten browsere eller nettsider, det er hele poenget med Add-Ons.

Det gir folk muligheten til å legge til dette selv.

For ikke å snakke om funksjoner som folkene bak browserne og/eller nettsidene har fjernet til stor frustrasjon for brukerne.

Som i dette tilfellet var/er Colour-Schemes.

On that note...

Selv har jeg brukt en Add-On ved navnet "Color That Site!" i noen år nå og jeg har aldri opplevd at browseren har blitt ustabil på grunn av denne Add-On'en.

Har vært borti andre Add-Ons som har skapt litt problemer, men ikke denne "Colour-Scheme" saken.

Så den anbefaler jeg på det sterkeste om det skulle være av interesse.

Lenke til kommentar

Før åpnet linkene seg i appen, som er bedre.

Du VIL ha reklame? :confused:

At nettlesere nekter å følge en link på nettet, men isteden åpner en reklamebefengt app må være toppen av ufin atferd.

Hva er vitsen med youtube app hvis ikke linker åpnes i den? Du kan hoppe frem og tilbake ved å trykke kjapt 2 ganger i appen, og det funker ikke i nettleseren. Men det er bare en av fordelene. Har ikke reklame i appen jeg, samme reklame før/underveis som alle andre, men ingen annen reklame.

Lenke til kommentar

Har ikke reklame i appen jeg, samme reklame før/underveis som alle andre

Det er den jeg mener.

Den har du i nettleseren også. På pc bruker jeg adblock så klart, men her snakket jeg om mobil appen. Har ikke hørt om adblock til ios, men kanskje du har android. Du kan blokkere adds i routeren med en hosts fil, men det funker jo ikke andre steder en hjemme.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest medlem-329093

Må man ha youtube konto/bruker for å kunne laste ned videoer til offline viewing eller må man ha amerikansk youtube red?

Jeg får ihvertfall ikke opp download tegnet og jeg har ikke youtube konto.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Det er avhengig av nettleser. Søk på google.

Jeg vil ikke laste ned ulovlig hvis ikke innebygd nedlastingsfunksjon foryoutube appen virker i Norge. Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...